Преглед Radovi istraživača / Researcher's publications аутора: "Karić, Jasmina"
Приказ резултата 41-59 од 59
-
Science and society taxonomy evaluation with hearing impaired children / Taksonomija u vrednovanju rezultata nastave prirode i društva za decu oštećenog sluha
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006) -
Sex education for youth with hearing impairments / Seksualna edukacija mladih oštećenog sluha
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna; Medenica, Snežana; Miličević, Iva (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Socijalne kompetencije gluve i nagluve dece u inkluzivnim predškolskim ustanovama
Radovanović, Vesna; Kovačević, Jasmina; Karić, Jasmina; Mijatović, Svetlana (Drustvo defektologa Srbije, 2019) -
Spremnost učenika oštećenog sluha za učešće u savremenom obrazovanju / Preparedness of the hard of hearing students for participation in modern education
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Stavovi sportskih trenera prema gluvoći kao indikator stvaranja inkluzivne klime / Attitudes of sports coaches toward deafness as an indicator of creating an inclusive climate
Karić, Jasmina; Kordić, Milena (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi srednjoškolaca tipičnog razvoja prema vršnjacima sa senzornim smetnjama i poremećajima / Attitudes of typically developing secondary school students towards peers with sensory disabilities
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina; Drobac, Ana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Stres u profesiji surdopedagoga
Karić, Jasmina; Jovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014) -
Studenti sa hendikepom na beogradskom Univerzitetu - položaj i dostupnost / Students with disabilities at belgrade university status and availability
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Success of pupils in mathematics teaching in lower grades of elementary school / Uspeh učenika u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
System support for families of children with disabilities with emphasis on families of deaf children
Karić, Jasmina; Dragojević, Nada (University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016) -
Teachers and pupils’ implications and restrictions in application of modern mathematical methodology / Implikacije i ograničenja za učitelje i učenike u primeni savremenih matematičkih metoda
Karić, Jasmina (Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad, 2006) -
Teachers and using information and communication technologies in schools for hearing impaired children / Nastavnici i primena informacionih i komunikacionih tehnologija u školama za decu oštećenog sluha
Radovanović, Vesna; Radić-Šestić, Marina; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007) -
Teachers' attitudes toward the importance of information and communication technologies in schools for deaf and hard of hearing / Stavovi nastavnika prema primeni informacionih i komunikacionih tehnologija u školama za gluve i nagluve
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Using guide for monitoring the child (gmcd) as instrument in the practice of physiatrists
Vukićević, Danijela; Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (2017) -
Uticaj pandemije Covid-19 virusa na gluve i nagluve adolescente / The impact of the covid-19 virus pandemic on deaf and hard of hearing adolescents
Kordić, Milena; Karić, Jasmina; Sretenović, Ivana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2022) -
Verbal and nonverbal interpersonal communication and nonverbal models of communication / Verbalna i neverbalna interpersonalna komunikacija i neverbalni komunikativni modeli
Karić, Jasmina; Nikolić, Gordana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Work-related burnout syndrome in special education teachers working with children with developmental disorders - possible correlations with some socio-demographic aspects and assertiveness
Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina; Mihajlović, Goran; Džamonja-Ignjatović, Tamara; Hinić, Darko (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2019) -
Značaj kooperativnog učenja za gluve i nagluve učenike u neformalnim obrazovnim kontekstima / The importance of cooperative learning for deaf and hard-of-hearing students in informal educational contexts
Kordić, Milena; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, Drustvo defektologa Srbije, 2023) -
Програм „шумска тајна“ као облик амбијенталне наставе
Karić, Jasmina; Radonjić, Isidora; Jovanović, Vesna (Drustvo defektologa Srbije, 2018)