Browsing Radovi istraživača / Researcher's publications by Author "Karić, Jasmina"
Now showing items 21-40 of 59
-
Kontekstualni i integrativni pristup u obrazovanju dece sa posebnim potrebama – izazovi škole u prirodi / Contextual and integrative approach in education of children with special needs – challenges of school in nature
Anđelković, Slađana; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Learning, not torture / Da učenje ne postane mučenje
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Math games / Matematičke igre
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Mathematics Language in Class-Instruction
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Journal of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Metodika nastave matematike za gluvu i nagluvu decu
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021) -
Motivation of hearing impaired students to participate in distance education / Motivisanost učenika oštećenog sluha za učešće u nastavi na daljinu
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina; Radić-Šestić, Marina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Od integracije ka inkluziji - longitudinalna studija praćenja osoba sa posebnim potrebama / From integration to inclusion following children with special needs in the context of the system of Education and upbringing
Karić, Jasmina; Butković, Biljana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008) -
Percepcija kvaliteta odeljenjske klime u odnosu na školski uspeh gluvih i nagluvih učenika / Relations between perceiving the quality of classroom climate and academic achievement of deaf and hard of hearing students
Radovanović, Vesna; Kovačević, Jasmina; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2019) -
Poređenje rezultata na testu vizuo-motorne integracije gluve i nagluve dece i dece tipičnog razvoja / Performance on the developmental test of visual-motor integration: comparing deaf and hard of hearing and tipically development children
Radovanović, Vesna; Kovačević, Jasmina; Karić, Jasmina; Jovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018) -
Potencijal interaktivnih belih tabli u obrazovanju gluvih i nagluvih učenika
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (2016) -
Praktikum iz metodike nastave matematike
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010) -
Prikaz programa rane intervencije gluve i nagluve dece i dece sa kohlearnim implantom / Resentation of educational rehabilitation work Program in early intervention of deaf, hard of Hearing and cochlear-implanted children
Karić, Jasmina; Golubović, Melita; Stevanović, Dragana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Primena motoričkog učenja u rehabilitaciji osoba s neurološkim poremećajima / Application of motor learning in the rehabilitation of persons with neurological disorders
Sretenović, Ivana; Nedović, Goran; Karić, Jasmina; Potić, Srećko (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Provera mogućnosti primene inventara depresivnosti mladih na uzorku beogradskih srednjoškolaca oštećenog sluha / Checking if children’s depression inventory (cdi) is adequate to be used on a sample of high school students with hearing impairments from Belgrade
Dimoski, Sanja; Radovanović, Vesna; Stojković, Irena; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja / Supporting families of children with special needs in regular education system
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008) -
Quality of life in youth with hearing loss: Measurement capability (QOL) / Kvalitet života mladih usled gubitka sluha - mogućnost merenja (QOL)
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Reading characteristics of deaf and hard-of-hearing pupils / Karakteristike čitanja gluvih i nagluvih učenika
Karić, Jasmina; Ristić, Siniša; Medenica, Snežana; Tadić, Vaska; Slavnić, Svetlana (Vojnomedicinska akademija - Institut za naučne informacije, Beograd, 2012) -
The role of the psychiatrist in obtaining informed consent from patients with somatic and mental comorbidity. Report of one case
Medenica, Snežana; Račić, Maja; Vuković, Mira; Ristić, Siniša; Karić, Jasmina (Soc Medica Santiago, Santiago 9, 2014) -
Samoefikasnost nastavnika osnovne škole u inkluzivnom obrazovanju / Self-efficacy of primary school teachers in Inclusive education
Radić-Šestić, Marina; Šešum, Mia; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Saradnicki odnosi zasnovani na kompetencijama pojedinca u vaspitno obrazovnom sistemu
Karić, Jasmina; Nedović, Goran (Zbornik rezimea VI međunarodnog naučnog skupa "Specijalna edukacija i rehabilitacija Danas", 2012)