Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja
Supporting families of children with special needs in regular education system
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Pitаnjе sаrаdnjе pоrоdicе i škоlе је stаrо pitаnjе, аli prоmеnоm
kоntеkstа življеnjа оnо dоbiја nоvа znаčеnjа i оdrеđеnjа i trаži nоvi
pristup, kаkо u prоučаvаnju tаkо i u prаktičnоm rеšаvаnju.
Zadnjih desetak godina naša zemlja nalazi se u periodu kada se
prekidaju stare moralne norme a nove još nisu zaživele što se neminovno
odražava na živote porodica, funkcionisanje škola kao i na redefinisanje
stručno naučnih tema i prioriteta.
Problem of cooperation between families and schools is an old one
but with changed context of life it gets new meaning and determinants
and demands a new approach in both research and practice.
In the last ten years our country is in the period when old moral
norms are not longer valid while new ones still have not settled
which is having an effect on the functioning of schools and redefining
of expert subjects and priorities.
Кључне речи:
porodica / škola / dete / podrška / saradnja / family / school / child / support / cooperationИзвор:
Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008, 2008, 187-196Издавач:
- Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Karić, Jasmina AU - Radovanović, Vesna PY - 2008 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4434 AB - Pitаnjе sаrаdnjе pоrоdicе i škоlе је stаrо pitаnjе, аli prоmеnоm kоntеkstа življеnjа оnо dоbiја nоvа znаčеnjа i оdrеđеnjа i trаži nоvi pristup, kаkо u prоučаvаnju tаkо i u prаktičnоm rеšаvаnju. Zadnjih desetak godina naša zemlja nalazi se u periodu kada se prekidaju stare moralne norme a nove još nisu zaživele što se neminovno odražava na živote porodica, funkcionisanje škola kao i na redefinisanje stručno naučnih tema i prioriteta. AB - Problem of cooperation between families and schools is an old one but with changed context of life it gets new meaning and determinants and demands a new approach in both research and practice. In the last ten years our country is in the period when old moral norms are not longer valid while new ones still have not settled which is having an effect on the functioning of schools and redefining of expert subjects and priorities. PB - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation C3 - Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 T1 - Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja T1 - Supporting families of children with special needs in regular education system EP - 196 SP - 187 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4434 ER -
@conference{ author = "Karić, Jasmina and Radovanović, Vesna", year = "2008", abstract = "Pitаnjе sаrаdnjе pоrоdicе i škоlе је stаrо pitаnjе, аli prоmеnоm kоntеkstа življеnjа оnо dоbiја nоvа znаčеnjа i оdrеđеnjа i trаži nоvi pristup, kаkо u prоučаvаnju tаkо i u prаktičnоm rеšаvаnju. Zadnjih desetak godina naša zemlja nalazi se u periodu kada se prekidaju stare moralne norme a nove još nisu zaživele što se neminovno odražava na živote porodica, funkcionisanje škola kao i na redefinisanje stručno naučnih tema i prioriteta., Problem of cooperation between families and schools is an old one but with changed context of life it gets new meaning and determinants and demands a new approach in both research and practice. In the last ten years our country is in the period when old moral norms are not longer valid while new ones still have not settled which is having an effect on the functioning of schools and redefining of expert subjects and priorities.", publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation", journal = "Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008", title = "Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja, Supporting families of children with special needs in regular education system", pages = "196-187", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4434" }
Karić, J.,& Radovanović, V.. (2008). Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation., 187-196. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4434
Karić J, Radovanović V. Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja. in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008. 2008;:187-196. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4434 .
Karić, Jasmina, Radovanović, Vesna, "Pružanje podrške porodicama dece sa posebnim potrebama u redovnom sistemu obrazovanja" in Zbornik radova - „U susret inkluziji – dileme u teoriji i praksi“,Zlatibor,2008 (2008):187-196, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4434 .