Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities
Dijagnostički i rehabilitacioni pristup edukaciji dece sa lakom intelektualnom ometenošću u svetlu novih koncepata
Abstract
The paper treats new conceptual frame of education and rehabilitation the children with intellectual disabilities from theoretical point of view. The aspect of treated problems are methodological consideration of diagnostic, education and rehabilitation in this scientific area. The paper also point out the possibility of the prevention and the treatment of 'burnout syndrome'.
U radu je tretiran i obrađen sa teorijskog aspekta problem nove konceptualizacije obrazovanja i tretmana dece sa smetnjama intelektualnog razvoja. Zastupljeni su stavovi o novim metodskim pristupima definisanju dijagnostike, edukacije i rehabilitacije u ovoj oblasti kao i mogućnosti pojave savremenih problema u radu sa ovom populacijom u vidu profesionalnih problema kao što je sindrom profesionalnog sagorevanja.
Keywords:
intellectual disability / education / rehabilitation / burnout syndrome / intelektualni razvoj / edukacija / rehabilitacija / profesionalno sagorevanjeSource:
Beogradska defektološka škola, 2009, 1, 149-156Publisher:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Collections
Institution/Community
rFASPERTY - JOUR AU - Maćešić-Petrović, Dragana AU - Japundža-Milisavljević, Mirjana PY - 2009 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/290 AB - The paper treats new conceptual frame of education and rehabilitation the children with intellectual disabilities from theoretical point of view. The aspect of treated problems are methodological consideration of diagnostic, education and rehabilitation in this scientific area. The paper also point out the possibility of the prevention and the treatment of 'burnout syndrome'. AB - U radu je tretiran i obrađen sa teorijskog aspekta problem nove konceptualizacije obrazovanja i tretmana dece sa smetnjama intelektualnog razvoja. Zastupljeni su stavovi o novim metodskim pristupima definisanju dijagnostike, edukacije i rehabilitacije u ovoj oblasti kao i mogućnosti pojave savremenih problema u radu sa ovom populacijom u vidu profesionalnih problema kao što je sindrom profesionalnog sagorevanja. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities T1 - Dijagnostički i rehabilitacioni pristup edukaciji dece sa lakom intelektualnom ometenošću u svetlu novih koncepata EP - 156 IS - 1 SP - 149 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290 ER -
@article{ author = "Maćešić-Petrović, Dragana and Japundža-Milisavljević, Mirjana", year = "2009", abstract = "The paper treats new conceptual frame of education and rehabilitation the children with intellectual disabilities from theoretical point of view. The aspect of treated problems are methodological consideration of diagnostic, education and rehabilitation in this scientific area. The paper also point out the possibility of the prevention and the treatment of 'burnout syndrome'., U radu je tretiran i obrađen sa teorijskog aspekta problem nove konceptualizacije obrazovanja i tretmana dece sa smetnjama intelektualnog razvoja. Zastupljeni su stavovi o novim metodskim pristupima definisanju dijagnostike, edukacije i rehabilitacije u ovoj oblasti kao i mogućnosti pojave savremenih problema u radu sa ovom populacijom u vidu profesionalnih problema kao što je sindrom profesionalnog sagorevanja.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities, Dijagnostički i rehabilitacioni pristup edukaciji dece sa lakom intelektualnom ometenošću u svetlu novih koncepata", pages = "156-149", number = "1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290" }
Maćešić-Petrović, D.,& Japundža-Milisavljević, M.. (2009). Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(1), 149-156. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290
Maćešić-Petrović D, Japundža-Milisavljević M. Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities. in Beogradska defektološka škola. 2009;(1):149-156. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290 .
Maćešić-Petrović, Dragana, Japundža-Milisavljević, Mirjana, "Diagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilities" in Beogradska defektološka škola, no. 1 (2009):149-156, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290 .