Приказ основних података о документу

Dijagnostički i rehabilitacioni pristup edukaciji dece sa lakom intelektualnom ometenošću u svetlu novih koncepata

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorJapundža-Milisavljević, Mirjana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:28:49Z
dc.date.available2021-06-09T13:28:49Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/290
dc.description.abstractThe paper treats new conceptual frame of education and rehabilitation the children with intellectual disabilities from theoretical point of view. The aspect of treated problems are methodological consideration of diagnostic, education and rehabilitation in this scientific area. The paper also point out the possibility of the prevention and the treatment of 'burnout syndrome'.en
dc.description.abstractU radu je tretiran i obrađen sa teorijskog aspekta problem nove konceptualizacije obrazovanja i tretmana dece sa smetnjama intelektualnog razvoja. Zastupljeni su stavovi o novim metodskim pristupima definisanju dijagnostike, edukacije i rehabilitacije u ovoj oblasti kao i mogućnosti pojave savremenih problema u radu sa ovom populacijom u vidu profesionalnih problema kao što je sindrom profesionalnog sagorevanja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectintellectual disabilityen
dc.subjecteducationen
dc.subjectrehabilitationen
dc.subjectburnout syndromeen
dc.subjectintelektualni razvojsr
dc.subjectedukacijasr
dc.subjectrehabilitacijasr
dc.subjectprofesionalno sagorevanjesr
dc.titleDiagnostic and rehabilitational approach to the education of the children with intellectual disabilitiesen
dc.titleDijagnostički i rehabilitacioni pristup edukaciji dece sa lakom intelektualnom ometenošću u svetlu novih koncepatasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage156
dc.citation.issue1
dc.citation.other(1): 149-156
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage149
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/373/287.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_290
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу