Search
Now showing items 1-10 of 31
Osnovni pristupi u školskim programima prevencije poremećaja ponašanja / Basic approaches in school programs for prevention of behavioral disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008)
U prvom delu rada razmotrena je uloge škole u socijalizaciji dece,
genezi i prevenciji poremećaja ponašanja. Posebna pažnja je posvećena
razmatranju povezanosti poremećaja ponašanja i problema
u školovanju. U drugom ...
Problemi ponašanja na mlađem školskom uzrastu / Behavioral problems at a younger school age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Introduction: Behavioral problems that occur at a younger school age
have a negative impact on the functioning of children in different domains.
Numerous studies suggest that behavioral problems show stability
during ...
Saradnja škole i organizacija civilnog društva u promociji pozitivnog razvoja učenika – iskustva u primeni programa 'Škola mašte'
(Visoka škola strukovnih studija za obrazovanje vaspitača u Kikindi,
Republika Srbija, 2020)
Polazeći od aktuelnih zakonskih okvira uspostavljanja saradnje
između škola i civilnog sektora, a uvažavajući značaj sprovođenja aktivnosti usmerenih
na promociju pozitivnog razvoja učenika, kreiran je u organizaciji ...
Razlike u obrascima upotrebe interneta kod adolescentnih internet-zavisnika i nezavisnika / Differences in patterns of internet use for adolescent Internet addicts and non-addicts
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Pitanje nastajanja i održavanja internet-zavisnosti je poslednjih godina
predmet značajnog interesovanja naučne i stručne javnosti. Za potrebe izvođenja
zaključaka o indikatorima javljanja internet-zavisnosti, postavljeno ...
Participacija roditelja kao faktor školske klime: principi i modeli dobre prakse / Parents` participation as a factor of school climate: principles and models of good practice
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Adekvatno povezivanje resursa kojim raspolažu škole, porodice i zajednice
od suštinskog je značaja za stvaranje uslova za pozitivan razvoj i prevenciju
različitih oblika problema u ponašanju dece i omladine. Osnovni
imperativ ...
Efektivni programi prevencije poremećaja ponašanja u školskoj sredini / Effective school&based conduct disorders prevention programs
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008)
Identifikovanje potvrđeno efektivnih programa je od suštinskog
značaja za uspeh prevencije poremećaja ponašanja dece i omladine.
U radu su opisani kriterijumi i kategorije za ocenu efektivnosti empirijski-
zasnovanih ...
Značaj i uloga medija u prevenciji suicidalnih ponašanja / The importance and role of the media in the prevention of suicidal behavior
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017)
Samoubistvo predstavlja složenu pojavu koja nastaje kao kompleks psihološ-
kih, socijalnih, bioloških, kulturnih i sredinskih faktora. U konstrukciji
svih savremenih socijalnih problema, pa samim tim i u stvaranju ...
Informisanost učenika osnovnih škola o drogama / Middle school students’ awareness about drugs
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011)
Stepen informisanosti učenika o osnovnim karakteristikama i posledicama upotrebe
droge smatra se jednom od ključnih pretpostavki uspešnog planiranja školskih programa
prevencije bolesti zavisnosti od droga. U cilju ...
Forum teatar u funkciji prevencije vršnjačkog nasilja / Forum theatre in the function of bullying prevention
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Forum teatar, kao oblik participatornog pozorišta i najpoznatija tehnika
teatra potlačenih, smatra se jednom od efektivnih strategija prevencije
vršnjačkog nasilja u školskom okruženju. Reč je o dramskom performansu
u ...
Spremnost osnovnih škola za prevenciju vršnjačkog nasilja
(Društvo defektologa Srbije, 2016)
Spremnost škole za prevenciju izražava stepen i obim pripremljenosti škole
za planiranje, primenu i unapređivanje preventivnih aktivnosti. Ispoljava se
preko šest dimenzija koje sa različitih aspekata oslikavaju nivo ...