Преглед аутора: "Gagić, Sanja"
Приказ резултата 1-20 од 52
-
Achievements of students with mild intellectual disability on combined trial test / Postignuća učenika s lakom intelektualnom ometenošću na probnom kombinovanom testu
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Adaptacija učenika ometenih u mentalnom razvoju na novu edukativnu sredinu: studije slučaja
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Bokun, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja; Goranac, Salim (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Adaptacija učenika ometenih u mentalnom razvoju na novu edukativnu sredinu:studija slučaja
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Bokun, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja; Goranac, Salim (2016) -
Application of art therapy for children with autism spectrum disorder / Primena art terapije kod dece sa poremećajem autističkog spektra
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017) -
Artistic expression in children with mild intellectual disability in terms of calendar age / Likovno izražavanje dece s lakom intelektualnom ometenošću sa aspekta kalendarskog uzrasta
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Assessment of memory in children with mild intellectual disability / Procena pamćenja kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
Assessment of persistence in children with mild intellectual disability
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (2013) -
Attention and memory as predictors of counting skill in children with mild intellectual disability / Pažnja i pamćenje kao prediktori veštine brojanja kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Attention and succsess in solving problem arithmetical tasks in students with mild intellectual disability
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (2016) -
Auditive memory of children with mild intellectual disability / Auditivno pamćenje dece s lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Barijere prilikom kretanja u socijalnoj sredini iz perspektive osoba sa intelektualnom ometenošću / Barriers when moving in a social environment from the perspective of people with intellectual disabilities
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2016) -
Determinants of social competence in persons with fragile X syndrome / Determinante socijalne kompetencije osoba sa sindromom fragilnog X hromozoma
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Dominantnost tipa prosocijalne samoregulacije učenika s lakom intelektualnom ometenošću u odnosu na školski uzrast
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (III stručno-naučni skup sa međunarodnim učešćem Aktuelnosti u edukaciji i rehabilitaciji osoba sa smetnjama u razvoju, 2014) -
Early mathematical skills in children with difficulties in mental development
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (2017) -
Encouraging creativity in art drawings in children with mild intellectual disability with regard to gender / Podsticanje kreativnosti likovnog crteža dece s lakom intelektualnom ometenošću u odnosu na pol
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Examples from Visual Surroundings as an Incentive for Children with Mild Intellectual Disability to Express their Creativity in the Art Domain
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (Fac Teacher Education, Zagreb, 2015) -
Factors of successful movement coordination in students with mild intellectual disability / Faktori uspešne koordinacije pokreta kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Forsirana rekognicija kod dece s lakom intelektualnom ometenošću
Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra; Gagić, Sanja (2012) -
Implicintne teorije prosvetnih radnika o kreativnosti
Gagić, Sanja; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Đurić-Zdravković, Aleksandra (2015) -
Introjektovana prosocijalna regulacija učenika s lakom intelektualnom ometenošću
Đurić-Zdravković, Aleksandra; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Gagić, Sanja (Društvo defektologa Srbije, 2017)