Pregled autora: "Gligorović, Milica"
Prikaz rezultata 21-40 od 144
-
The cognitive information processing in the children with mild intellectual disabilities
Gligorović, Milica; Radić-Šestić, Marina (Soc Special Educators & Rehabilitators Vojvodina, Novi Sad, Novi Sad, 2010) -
Conceptual abilities of children with mild intellectual disability: Analysis of Wisconsin Card Sorting Test performance
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, Abingdon, 2013) -
Conceptual frame and content of extracurricular activities conducted by intellectual disability specialists at primary schools / Konceptualni okvir i sadržaj vannastavnih aktivnosti oligofrenologa u osnovnoj školi
Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Da li je nivo egzekutivnih funkcija bitan činilac uspešnog studiranja? / Is the level of executive functioning important for academic success among university students?
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2022) -
Developmental abilities and achievements in Serbian language and mathematics / Razvojne sposobnosti i postignuća u oblastima srpskog jezika i matematike
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Developmental abilities in children with mild visual impairment / Razvojne sposobnosti dece sa lakšim smetnjama vida
Vučinić, Vesna; Gligorović, Milica; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012) -
Drawing quality in younger schoolchildren / Kvalitet crteža dece mlađeg školskog uzrasta
Gligorović, Milica; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Edukativni potencijali dece sa teškoćama u razvoju
Gligorović, Milica (Društvo defektologa Srbije, 2017) -
Egzekutivne funkcije i inteligencija kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Executive functions and intelligence in children with mild intellectual disability
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Egzekutivne funkcije i postignuća u oblastima srpskog jezika i matematike kod dece mlađeg školskog uzrasta / Executive functions and achievements in the areas of serbian language and mathematics in younger school-aged children
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2019) -
Ekspresivni govor kod dece mlađeg školskog uzrasta / Expressive speech in younger school-aged children
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Ekspresivni govor kod dece mlađeg školskog uzrasta / Expressive speech in younger school-aged children
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Executive functions and achievements in art education in children with mild intellectual disability / Egzekutivne funkcije i postignuća u nastavi likovne kulture kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha-Đurović, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Executive functions and intelligence in typically developing children / Egzekutivne funkcije i inteligencija kod dece tipičnog razvoja
Buha, Nataša; Gligorović, Milica (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Hipotaksički iskazi u pisanom diskursu učenika mlađeg osnovnoškolskog uzrasta / Subordinated clauses usage in first-grade and fourth – grade students’ written discourse
Ivanović, Maja (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Identifikacija teškoća u izradi individualnih obrazovnih planova / Identifying difficulties in creating individual education programs
Ilić-Stošović, Danijela; Nikolić, Snežana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Individualni program tranzicije osoba sa intelektualnom ometenošću
Radić-Šestić, Marina; Gligorović, Milica (Zbornik rezimea, 2011) -
Influence of Family and Institutional Environment on the Adaptive Behaviour of Children with Mild Intellectual Disability
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Fac Teacher Education, Zagreb, 2013) -
Influence of inhibitory control on planning abilities in children with mild intellectual disability / Uticaj inhibitorne kontrole na sposobnost planiranja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
Gligorović, Milica; Buha, Nataša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
The influence of manifest strabismus and stereoscopic vision on non-verbal abilities of visually impaired children
Gligorović, Milica; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Pergamon-Elsevier Science Ltd, Oxford, 2011)