Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Ставови родитеља предшколске деце према инклузивном приступу у предшколским установама
(2018)
Инклузија као појам не представља увођење деце са сметњама у развоју у сфере друштвеног живота, већ захтева њихово истинско укључивање у друштвену заједницу.
Низ предуслова које је потребно испунити како би инклузија била ...
Razlike u stavovima nastavnika seoskih i gradskih osnovnih škola prema inkluzivnom obrazovanju
(2020)
Инклузија као савремена образовна тенденција изазива велику пажњу истраживача и постоји велики број студија које се баве испитивањем различитих аспеката овог процеса, између осталог и испитивањем разлика у ставовима ...
Procena stavova nastavnika prema uključivanju dece sa smetnjama u razvoju u školu
(2021)
Циљ истраживања је био да се испитају ставови наставника према укључивању ученика са сметњама у развоју у школу и анализирају разлике у ставовима у односу на демографске карактеристике.
Узорак истраживања чини 53 испитаника, ...
Ispitivanje stavova nastavnika prema inkluziji i deci sa smetnjama u razvoju
(2021)
Циљ истраживања био је утврђивање ставова наставника о инклузији и деци са сметњама у развоју, утврђивање сарадње наставника са родитељима деце са сметњама у развоју као и утврђивање стручног усавршавања наставника у ...
Izazovi vaspitača u radu sa decom sa smetnjama u razvoju
(2021)
Инклузивно образовање подразумева да предшколске установе морају бити спремне да одговоре на потребе потпуно различите деце. Свој деци треба да буду омогућени одговарајући образовни програми адаптирани индивидуалним ...
Činioci zadovoljstva paraprofesionalaca poslom u školi
(2022)
Парапрофесионалци представљају значајне фигуре у школовању деце са сметњама у развоју.
Стога, један од приоритета у истраживањима на пољу рада парапрофесионалаца треба да буде њихова мотивисаност за извршавање радних ...