Претраживање
Приказ резултата 1-6 од 6
Kvantitet pisanja kod učenika prvog ciklusa osnovnoškolskog obrazovanja / Quantity of writing in students of the first cycle of primary school education
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020)
Writing is the skill of forming letters or numbers for a certain period of time and in a certain form. The speed and beauty, that is, the quantity and quality of writing, have been perfected over the years. The aim of the ...
Functional characteristics of school age children with cerebral palsy / Funkcionalne karakteristike učenika sa cerebralnom paralizom
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Children with cerebral palsy are one of the largest, but also very heterogeneous
category in the population of people with motor disabilities. In the school
environment, children achieve their functioning and behavior ...
Samoprocena zamora glasa kod nastavnika / Self-assessment of teachers’ voice fatigue
(Društvo za primenjenu lingvistiku SrbijeFilološki fakultet u BeograduFilozofski fakultet u Novom Sadu, 2021)
Glas je “alat” kojim određene grupe zaposlenih osobaobavljajusvoj posao. Postoje razni faktori koji mogu izazvati poremećaj glasa, ali se ističe da je zamor
glasa, usled njegovog aktivnog korišćenja zbog zahteva posla, ...
Primena asistivne tehnologije za komunikaciju u edukaciji učenika sa smetnjama u razvoju: samoprocena nastavnog osoblja / The Use of Assistive Technology for Communication in the Education of Students with Developmental Disabilities: Teacher Self-Reports
(Pedagoško društvo Srbije, 2022)
Asistivna tehnologija (AT) obuhvata širok dijapazon tehnoloških sredstava ili sistema koji se
upotrebljavaju za unapređivanje funkcionalnih sposobnosti osoba sa poremećajima komunikacije.
Uspeh učenika sa poremećajima ...
Kompetentnost učitelja, nastavnika i defektologa za upotrebu asistivne tehnologije u edukaciji učenika sa smetnjama u razvoju / Competence of teachers and special educators in the use of assistive technology in educating students with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Uvod: Asistivna tehnologija uključuje širok izbor sredstava i uređaja koji predstavljaju podršku u obrazovanju učenika sa smetnjama u razvoju. Primena tehnologije u nastavi utiče na rad učenika i nastavnika, ishode učenja, ...
Kompetentnost učitelja, nastavnika i defektologa za upotrebu asistivne tehnologije u edukaciji učenika sa smetnjama u razvoju / Competence of teachers and special educators in the use of assistive technology in educating students with disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Uvod: Asistivna tehnologija uključuje širok izbor sredstava i uređaja koji pred- stavljaju podršku u obrazovanju učenika sa smetnjama u razvoju. Primena tehnologije u nastavi utiče na rad učenika i nastavnika, ishode učenja, ...