Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 92
Characteristics of understanding problem situations in children with visual disorders / Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушениями зрения
(Российская Академия образования, трудовой коллектив редакции, 2011)
A study was conducted to find out characteristics of the theory of mind in children with visual disorders. The subjects were 100 children aged 7 to 12, 42 of which had visual disorders. Blind children aged 7 to 8 showed ...
Motor learning and exercise adaptations for athletes with intellectual disabilities
(Taylor and Francis Inc., 2014)
Persons with intellectual impairments often have problems in motor learning and in developing motor patterns of movement. The basis of motor learning, as with any other form of learning, lies in cognitive processes, because ...
O znakovnom jeziku
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Izdavački centar (ICF), 2018)
Cilj poglavlja „Uvodni stavovi o znakovnom jeziku” je da
upozna studente sa nastankom znakovnih jezika, uvodnim, opreč-
nim, stavovima o njihovom korišćenju, kao i počecima njihove
upotrebe. Ističe se potreba za ...
Afaziologija, treće dopunjeno izdanje
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
S obzirom na stalni napredak u istraživanju afazija i srodnih poremećaja,
bilo je nužno da se treće izdanje Afaziologije dopuni novim sadržajima. Takođe,
i ovog puta je posvećena pažnja bližem određivanju pojedinih ...
Modeli zdravstvene zaštite osoba sa invaliditetom'
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2018)
Zdravlje je primarna ljudska potreba, koja u značajnoj meri zavisi od
niza faktora, kao i od organizacije zdravstvenog sistema, zdravstvene delatnosti,
primenjenih mera i metoda, odnosno sveukupne zdravstvene ...
Stavovi prema osobama oštećenog sluha i faktori koji ih određuju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Od samih početaka civilizacije čovek se bavi pitanjima ljudskog
identiteta i mestom pojedinca u društvu. Doživljaj čovekove sopstve-
nosti i samo društvo modeluje i usmerava često kroz moć da mu odredi
neko mesto u ...
Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato-
pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri-
premaju ...
Biološke osnove ponašanja
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2017)
Fenomen ponašanja predmet je istraživanja još od antičkog doba i
pojave prvih filozofskih dela. Ipak, samostalne naučne discipline čiji
je predmet izučavanja ponašanje smatraju se relativno mladim. Poslednjih
godina ...
Zatvor i/ili sloboda pod nadzorom: stanje i perspektive tretmana osuđenih lica u Srbiji
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Ova knjiga je napisana sa namerom – željom da podstakne kritičnost
i stvaralaštvo iskusnih poslenika i mladih entuzijasta – studenata kako bi
sagledali nove horizonte – puteve koji vode prevladavanju krize društvenog
– ...
Društveni žigovi, sociološki eseji
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Izdavački centar (ICF), 2018)
Koreni krize koja danas potresa razvijena zapadna društva nalaze se u
samoj srži neoliberalnog projekta započetog krajem sedamdesetih godina
dvadesetog veka, sa usponom Margaret Tačer i Ronalda Regana.
Ideja o društvenoj ...