rFASPER - Repository of the Faculty of Special Education and Rehabilitation
Faculty of Special Education and Rehabilitation
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)

Authorized Users Only
2011
Authors
Nikolić, Snežana
Ilić-Stošović, Danijela
Ilić, Snežana
Book
Metadata
Show full item record
Abstract
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato- pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri- premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta- kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom, kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi- raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji- ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u razvoju. Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i... važnosti pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za- mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog tretmana. Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino- viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba da budu shvaćeni kao konačni. Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi- sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici, prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri- stup rada u ovoj oblasti. Autori

Source:
2011, 220-
Publisher:
  • Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju

ISBN: 978-86-6203-024-5

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1882
Collections
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
Institution/Community
rFASPER
TY  - BOOK
AU  - Nikolić, Snežana
AU  - Ilić-Stošović, Danijela
AU  - Ilić, Snežana
PY  - 2011
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1882
AB  - Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato-
pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri-
premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će
se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta-
kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom,
kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi-
raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa
smetnjama u razvoju.
Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa
predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji-
ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i
ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u
razvoju.
Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim
osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti
pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan
razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za-
mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da
istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog
tretmana.
Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino-
viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti
defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba
da budu shvaćeni kao konačni.
Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi-
sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici,
prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene
i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri-
stup rada u ovoj oblasti.
Autori
PB  - Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
T1  - Razvojna procena
i tretman dece
predškolskog uzrasta
(praktikum)
SP  - 220
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882
ER  - 
@book{
author = "Nikolić, Snežana and Ilić-Stošović, Danijela and Ilić, Snežana",
year = "2011",
abstract = "Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato-
pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri-
premaju stručnjake za saradnička, kao i vaspitačka zanimanja, a koji će
se, tokom svog rada, susretati sa decom sa smetnjama u razvoju. On je, ta-
kođe, namenjen i svim stručnjacima, koji se već bave vaspitnim radom,
kao i radom u razvojnim savetovalištima, a žele da svoje znanje inovi-
raju i obogate znanjima iz oblasti razvojne procene i tretmana dece sa
smetnjama u razvoju.
Praktikum je osmišljen tako da odgovori na zahteve programa
predmeta „Razvojna procena i tretman dece sa motoričkim poremećaji-
ma predškolskog uzrasta“, ali i da sistematizuje dosadašnja znanja i
ponudi nova rešenja u procesu procene i tretmana dece sa smetnjama u
razvoju.
Tekst je koncipiran tako da, čitaoca, najpre, upozna sa teorijskim
osnovama, ne samo metoda i tehnika razvojne procene, već i važnosti
pravovremenog i adekvatnog razvoja određene sposobnosti za ukupan
razvoj deteta. Aktivnosti, koje se preduzimaju u cilju tretmana, za-
mišljene su tako da zadovolje dečiju prirodnu potrebu za igrom, a da
istovremeno, ispoštuju sve zahteve organizovanog, ciljanog i vođenog
tretmana.
Kako se znanja iz oblasti razvojne procene i tretmana stalno ino-
viraju, a u oblasti tretmana velikim delom zavise i od kreativnosti
defektologa, ponuđeni testovi i aktivnosti u cilju tretmana, ne treba
da budu shvaćeni kao konačni.
Nastojale smo da, izborom i tumačenjem testova, kao i strukturi-
sanjem aktivnosti tretmana, na savremen i široj čitalačkoj publici,
prijemčiv način, implementiramo bogatu tradiciju razvojne procene
i tretmana, u specijalnoj edukaciji i rehabilitaciji, u savremeni pri-
stup rada u ovoj oblasti.
Autori",
publisher = "Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju",
title = "Razvojna procena
i tretman dece
predškolskog uzrasta
(praktikum)",
pages = "220",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882"
}
Nikolić, S., Ilić-Stošović, D.,& Ilić, S.. (2011). Razvojna procena
i tretman dece
predškolskog uzrasta
(praktikum). 
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 220.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882
Nikolić S, Ilić-Stošović D, Ilić S. Razvojna procena
i tretman dece
predškolskog uzrasta
(praktikum). 2011;:220.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 .
Nikolić, Snežana, Ilić-Stošović, Danijela, Ilić, Snežana, "Razvojna procena
i tretman dece
predškolskog uzrasta
(praktikum)" (2011):220,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1882 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceCommunitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About the rFASPER Repository | Send Feedback

OpenAIRERCUB