Search
Now showing items 1-6 of 6
Upotreba asistivne tehnologije kod osoba sa ometenošću
(2021)
Асистивна технологија представља било који предмет, део опреме или систем производа, било да је комерционално набављен, модификован или прилагођен, а који се користи за повећање, одржавање или побољшавање функционалних ...
Vršnjački posredovane intervencije kod učenika sa intelektualnom ometenošću i/ili poremećajem iz spektra autizma
(2021)
Вршњачки посредоване интервенције се примењују у раду са ученицима са интелектуалном ометеношћу (ИО) и/или поремећајем из спектра аутизма (ПСА), како би се побољшало социјално функционисање и академско постигнуће ових ...
Uticaj senzorne stimulacije na svakodnevne aktivnosti kod osoba sa motoričkim poremećajima i osoba sa autizmom
(2021)
Информације из спољашње и унутрашње средине се интегришу путем сензорног система.
Улогу у перцепцији дражи имају наша чула. Неометано функционисање у свакодневним активностима захтева да се информације уредно обраде и ...
Uticaj terapije pokretom i plesom na decu sa teškoćama u razvoju
(2021)
Терапија плесом и покретом је професија утемељена на плесној уметности, која је проширена психолошким теоријама које укључују срж људских процеса. Америчко удружење плесних терапеута (American Dance Therapy Association – ...
Navike u ishrani kod osoba s poremećajem iz spektra autizma
(2021)
Здраве навике у исхрани су један од есенцијалних фактора адекватног развијања детета. Оне се формирају од најранијег узраста, усавршавају се и трају током живота. Развој ових навика код деце типичног развоја пролази кроз ...
Efikasnost tretmana radne memorije kod osoba sa teškoćama u mentalnom razvoju
(2021)
Радну меморију дефинишемо као сет процеса који нам омогућава да чувамо и манипулишемо привременим информацијама и да извршавамо сложене когнитивне активности као што су разумевање језика, читање, учење и резоновање. ...