Search
Now showing items 1-4 of 4
Socijalna validnost grupnih susreta u klubu za mlade iz perspektive osoba sa visokofunkcionalnim autizmom / Social validity of group meetings in the Youth Club from the perspective of persons with high-functioning autism
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2020)
Persons with high-functioning autism can be engaged in group work with other persons of similar age in order to develop social skills, raise self-confidence and self-esteem, or to provide mutual support. In February 2020 ...
Stavovi vršnjaka prema osobama sa poremećajima iz spektra autizma - pregled istraživanja / Peer attitudes toward persons with autism spectrum disorder – literature review
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021)
Važnost poznavanja stavova vršnjaka prema osobama sa poremecajima iz spektra autizma ogleda se u tome što se na osnovu njih može predvideti ponašanje osoba tipicnog razvoja prema ovoj grupi ljudi. Kada se govori o osobama ...
Karakteristike balansa i posture kod osoba sa poremećajem iz spektra autizma – Pregled istraživanja / Characteristics of balance and posture of people with the autism spectrum disorder – research review
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Postura predstavlja uspravni stav pri stajanju i hodu, dok integracija informacija iz više različitih čula o položaju i kretanju tela u prostoru predstavlja
osnovu skladno razvijenog balansa.
Cilj ovog rada je da se, ...
Vršnjački posredovane intervencije kod učenika sa intelektualnom ometenošću i/ili poremećajem iz spektra autizma / Peer-mediated interventions in students with intellectual disability and/or autism spectrum disorder
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022)
Vršnjački posredovane intervencije se primenjuju u radu sa učenicima sa intelektualnom
ometenošću (IO) i/ili poremećajem iz spektra autizma (PSA),
kako bi se poboljšalo socijalno funkcionisanje i akademsko postignuće ...