Browsing by Author "Macanović, Nebojša"
Now showing items 1-7 of 7
-
The concept of motor learning and its applicability in working with people with disabilities / Koncept motoričkog učenja i njegova primenjivost u radu sa osobama sa invaliditetom
Potić, Srećko; Nedović, Goran; Macanović, Nebojša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016) -
Freedom deprivation in prisons of Serbia
Jovanić, Goran; Petrović, Vera; Macanović, Nebojša (Wiley, Hoboken, 2020) -
How blind persons perform complex motor activities? / Kako slepe osobe izvode složene motoričke aktivnosti?
Potić, Srećko; Nedović, Goran; Macanović, Nebojša (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Izrada i sprovođenje institucionalnog prevaspitnog tretmana za maloljetnike u vaspitno-popravnim ustanovama / Development and implementation of institutional reeducational treatment for minors in educational and correctional institutions
Macanović, Nebojša (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Kriminogeni razvoj i faze prestupničkog ponašanja kod maloljetnika / Criminogenic development and phases of criminal behavior in minors
Macanović, Nebojša (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2021) -
Odnos djece i roditelja koji se nalaze na izdržavanju kazne zatvora / Relationship between children and parents Serving the prison sentence
Macanović, Nebojša (Drustvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2018) -
Uticaj strukture porodice na odnos maloljetnih prestupnika prema školi / The influence of family structure on the attitude of juvenile delinquents towards school
Macanović, Nebojša (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)