Show simple item record

dc.creatorMijić, Jelena
dc.date.accessioned2022-07-18T11:30:52Z
dc.date.available2022-07-18T11:30:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4677
dc.description.abstractНаставници су битан фактор за процес инклузивног образовања. Њихови ставови, мишљења и компетенције могу да буду од пресудног значаја за образовање деце са сметњама у развоју. Из тог разлога је веома битно да наставници сагледају себе као стручњакe, процене себе као личност и преиспитају своје ставове, како би на најбољи начин могли да учествују у укључивању деце са сметњама у развоју у образовање и у друштво. Општи циљ истраживања је био да се утврди шта наставници предметне наставе мисле о својој спремности за рад са децом са сметњама у развоју. Узорак је чинило 44 наставника средњих школа са територије општине Велика Плана. За потребе истраживања коришћена је скала „Моје мишљење о инклузији“ (My Thinking About Inclusion Scale – MTAI).sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectинклузивно образовањеsr
dc.subjectнаставнициsr
dc.subjectMTAI скалаsr
dc.titleSamoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanjusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage65
dc.citation.spage2
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record