Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju
Само за регистроване кориснике
2018
Мастер/магистарски рад (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Наставници су битан фактор за процес инклузивног образовања. Њихови ставови, мишљења и компетенције могу да буду од пресудног значаја за образовање деце са сметњама у развоју. Из тог разлога је веома битно да наставници сагледају себе као стручњакe, процене себе као личност и преиспитају своје ставове, како би на најбољи начин могли да учествују у укључивању деце са сметњама у развоју у образовање и у друштво.
Општи циљ истраживања је био да се утврди шта наставници предметне наставе мисле о својој спремности за рад са децом са сметњама у развоју.
Узорак је чинило 44 наставника средњих школа са територије општине Велика Плана.
За потребе истраживања коришћена је скала „Моје мишљење о инклузији“ (My Thinking About Inclusion Scale – MTAI).
Кључне речи:
инклузивно образовање / наставници / MTAI скалаИзвор:
2018, 2-65Колекције
Институција/група
rFASPERTY - THES AU - Mijić, Jelena PY - 2018 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4677 AB - Наставници су битан фактор за процес инклузивног образовања. Њихови ставови, мишљења и компетенције могу да буду од пресудног значаја за образовање деце са сметњама у развоју. Из тог разлога је веома битно да наставници сагледају себе као стручњакe, процене себе као личност и преиспитају своје ставове, како би на најбољи начин могли да учествују у укључивању деце са сметњама у развоју у образовање и у друштво. Општи циљ истраживања је био да се утврди шта наставници предметне наставе мисле о својој спремности за рад са децом са сметњама у развоју. Узорак је чинило 44 наставника средњих школа са територије општине Велика Плана. За потребе истраживања коришћена је скала „Моје мишљење о инклузији“ (My Thinking About Inclusion Scale – MTAI). T1 - Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju EP - 65 SP - 2 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677 ER -
@mastersthesis{ author = "Mijić, Jelena", year = "2018", abstract = "Наставници су битан фактор за процес инклузивног образовања. Њихови ставови, мишљења и компетенције могу да буду од пресудног значаја за образовање деце са сметњама у развоју. Из тог разлога је веома битно да наставници сагледају себе као стручњакe, процене себе као личност и преиспитају своје ставове, како би на најбољи начин могли да учествују у укључивању деце са сметњама у развоју у образовање и у друштво. Општи циљ истраживања је био да се утврди шта наставници предметне наставе мисле о својој спремности за рад са децом са сметњама у развоју. Узорак је чинило 44 наставника средњих школа са територије општине Велика Плана. За потребе истраживања коришћена је скала „Моје мишљење о инклузији“ (My Thinking About Inclusion Scale – MTAI).", title = "Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju", pages = "65-2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677" }
Mijić, J.. (2018). Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju. , 2-65. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677
Mijić J. Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju. 2018;:2-65. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677 .
Mijić, Jelena, "Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju" (2018):2-65, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677 .