Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju
dc.creator | Mijić, Jelena | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T11:30:52Z | |
dc.date.available | 2022-07-18T11:30:52Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4677 | |
dc.description.abstract | Наставници су битан фактор за процес инклузивног образовања. Њихови ставови, мишљења и компетенције могу да буду од пресудног значаја за образовање деце са сметњама у развоју. Из тог разлога је веома битно да наставници сагледају себе као стручњакe, процене себе као личност и преиспитају своје ставове, како би на најбољи начин могли да учествују у укључивању деце са сметњама у развоју у образовање и у друштво. Општи циљ истраживања је био да се утврди шта наставници предметне наставе мисле о својој спремности за рад са децом са сметњама у развоју. Узорак је чинило 44 наставника средњих школа са територије општине Велика Плана. За потребе истраживања коришћена је скала „Моје мишљење о инклузији“ (My Thinking About Inclusion Scale – MTAI). | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.rights | closedAccess | sr |
dc.subject | инклузивно образовање | sr |
dc.subject | наставници | sr |
dc.subject | MTAI скала | sr |
dc.title | Samoprocena spremnosti nastavnika predmetne nastave za rad u inkluzivnom obrazovanju | sr |
dc.type | masterThesis | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 65 | |
dc.citation.spage | 2 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4677 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |