Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Nakon prestanka važenja Pravilnika o nastavnom planu i programu
osnovnog obrazovanja i vaspitanja za učenike sa smetnjama u razvoju po kome
su propisani posebni programi u skladu sa smetnjama u razvoju, stupa na
snagu novi zakon po kome se primenjuje nacionalni program uz
individualni plan i program za učenike sa smetnjama u razvoju. Ovakav
način realizacije plana i programa rada u školama za učenike sa
smetnjama u razvoju predstavlja izazov koji je do sada nailazio na velike
probleme u samoj primeni.
Prakasa ukazuje na potrebe: usavršavanje znanja nastavnog osoblja o
horizontalnoj i vertikalnoj povezanosti predmeta u nižim i višim
razredima osnovne škole, razvoju veština za identifikaciju
povezanosti tematskih oblasti programskih sadržaja različitih
predmeta.
Cilj ovog rada je predlog primene tematske nastave u obrazovanju
učenika sa smetnjama u razvoju.
Ovakvim načinom planiranja Školskog programa nastavnicima će
biti omogućeno da efikasnije pristupe: izboru poželjnih... oblika
podrške učenicima sa smetnjama u razvoju; realizaciji nastavnih
sadržaja, kako prema IOPu – 1, tako i prema IOPu – 2; razvoju i unapređenju
realizacije nastave sa učenicima sa smetnjama u razvoju.
Očekuje se da će primena programa u praksi unaprediti načine
realizacije ciljeva nastavnih programa različitih predmeta, kao i
unaprediti efikasnost i ekonomičnost nastave sa učenicima sa smetnjama
u razvoju
Кључне речи:
tematska nastava / planiranje / školski program / međupredmetno povezivanjeИзвор:
Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije, 2018, 218-218Издавач:
- Drustvo defektologa Srbije
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Rapaić, Dragan AU - Ilić-Stošović, Danijela AU - Plavšić, Silvana AU - Janković, Ljubomir PY - 2018 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4166 AB - Nakon prestanka važenja Pravilnika o nastavnom planu i programu osnovnog obrazovanja i vaspitanja za učenike sa smetnjama u razvoju po kome su propisani posebni programi u skladu sa smetnjama u razvoju, stupa na snagu novi zakon po kome se primenjuje nacionalni program uz individualni plan i program za učenike sa smetnjama u razvoju. Ovakav način realizacije plana i programa rada u školama za učenike sa smetnjama u razvoju predstavlja izazov koji je do sada nailazio na velike probleme u samoj primeni. Prakasa ukazuje na potrebe: usavršavanje znanja nastavnog osoblja o horizontalnoj i vertikalnoj povezanosti predmeta u nižim i višim razredima osnovne škole, razvoju veština za identifikaciju povezanosti tematskih oblasti programskih sadržaja različitih predmeta. Cilj ovog rada je predlog primene tematske nastave u obrazovanju učenika sa smetnjama u razvoju. Ovakvim načinom planiranja Školskog programa nastavnicima će biti omogućeno da efikasnije pristupe: izboru poželjnih oblika podrške učenicima sa smetnjama u razvoju; realizaciji nastavnih sadržaja, kako prema IOPu – 1, tako i prema IOPu – 2; razvoju i unapređenju realizacije nastave sa učenicima sa smetnjama u razvoju. Očekuje se da će primena programa u praksi unaprediti načine realizacije ciljeva nastavnih programa različitih predmeta, kao i unaprediti efikasnost i ekonomičnost nastave sa učenicima sa smetnjama u razvoju PB - Drustvo defektologa Srbije C3 - Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije T1 - Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju EP - 218 SP - 218 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4166 ER -
@conference{ author = "Rapaić, Dragan and Ilić-Stošović, Danijela and Plavšić, Silvana and Janković, Ljubomir", year = "2018", abstract = "Nakon prestanka važenja Pravilnika o nastavnom planu i programu osnovnog obrazovanja i vaspitanja za učenike sa smetnjama u razvoju po kome su propisani posebni programi u skladu sa smetnjama u razvoju, stupa na snagu novi zakon po kome se primenjuje nacionalni program uz individualni plan i program za učenike sa smetnjama u razvoju. Ovakav način realizacije plana i programa rada u školama za učenike sa smetnjama u razvoju predstavlja izazov koji je do sada nailazio na velike probleme u samoj primeni. Prakasa ukazuje na potrebe: usavršavanje znanja nastavnog osoblja o horizontalnoj i vertikalnoj povezanosti predmeta u nižim i višim razredima osnovne škole, razvoju veština za identifikaciju povezanosti tematskih oblasti programskih sadržaja različitih predmeta. Cilj ovog rada je predlog primene tematske nastave u obrazovanju učenika sa smetnjama u razvoju. Ovakvim načinom planiranja Školskog programa nastavnicima će biti omogućeno da efikasnije pristupe: izboru poželjnih oblika podrške učenicima sa smetnjama u razvoju; realizaciji nastavnih sadržaja, kako prema IOPu – 1, tako i prema IOPu – 2; razvoju i unapređenju realizacije nastave sa učenicima sa smetnjama u razvoju. Očekuje se da će primena programa u praksi unaprediti načine realizacije ciljeva nastavnih programa različitih predmeta, kao i unaprediti efikasnost i ekonomičnost nastave sa učenicima sa smetnjama u razvoju", publisher = "Drustvo defektologa Srbije", journal = "Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije", title = "Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju", pages = "218-218", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4166" }
Rapaić, D., Ilić-Stošović, D., Plavšić, S.,& Janković, L.. (2018). Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije Drustvo defektologa Srbije., 218-218. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4166
Rapaić D, Ilić-Stošović D, Plavšić S, Janković L. Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije. 2018;:218-218. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4166 .
Rapaić, Dragan, Ilić-Stošović, Danijela, Plavšić, Silvana, Janković, Ljubomir, "Tematska nastava za učenike sa smetnjama u razvoju" in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije (2018):218-218, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_4166 .