Prikaz osnovnih podataka o dokumentu
Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju
dc.creator | Eminović, Fadilj | |
dc.creator | Čanović, Dragana | |
dc.creator | Nikić, Radmila | |
dc.date.accessioned | 2021-12-10T11:31:35Z | |
dc.date.available | 2021-12-10T11:31:35Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-6203-017-7 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3968 | |
dc.description.abstract | Fizička kultura savremenog doba je oblik kulture koji se prevashodno bavi pokretom. Postoje tri osnovna pojmovna oblika fizičke kulture: fizičko vaspitanje, sport i rekreacija. Zbog različitih ciljeva pojmovnih oblika oni nemaju neku čvrstu vezu između sebe. U obrazovnom sistemu susreću se dva oblika: fizičko vaspitanje i sport. Imajući ovo u vidu, autori su smatrali da treba da naprave dve odvojene monografije. Jednu koja će obuhvatiti sve ono što se odnosi na nastavu fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju, i drugu koja će se odnositi na sport, izbor sporta i način njegove realizacije kod osoba ometenih u razvoju. S’ tim u vezi nastala je i ova prva monografija, Fizička kultura 1- fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju. Ovaj tekst nam daje opis trenutnog stanja nastave fizičke kulture kod nas i u svetu. Tekst je zasnovan na metodologiji koja se pokazala efikasnom u nastavi fizičkog vaspitanja kod dece ometene u razvoju. Karakteristika ovog teksta je što omogućava čitaocu da i sam istražuje i primenjuje određene strategije u nastavi fizičke kulture. Prvobitno je ovaj tekst bio namenjen studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, ali izbor sadržaja, obima, prikaza i tumačenja teksta omogućava i studentima drugih fakulteta da ovu monografiju koriste kao literaturu koja će im proširiti i sistematizovati znanja iz oblasti fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Kada kažemo studenti drugih fakulteta, mislimo pre svega na studente Fakulteta za fizičku kulturu, Učiteljskog fakulteta i Visoke strukovne škole za vaspitače. Ovim ne isključujemo mogućnost da ova monografija bude putokaz svim onim koji se već bave nastavom fizičkog vaspitanja, odnosno vaspitno-obrazovnim radom. Format čitljivosti i detaljan opis metodologije nastave fizičke kulture čine ovu monografiju cenjenim izvorom za sve one koji se bave fizičkim vaspitanjem dece ometene u razvoju.Monografija sadrži šest poglavlja koja predstavljaju jedinstvenu celinu. Trudili smo se da forma i sadržaj budu zanimljivi skoro svakom čitaocu. Smatramo, da će brojne skice i crteži učiniti ovu monografiju još zanimljivijom. Na posletku, monografija Fizička kultura 1 će ispuniti svoj cilj ukoliko svima pruži preglednu i celovitu sliku fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Auto | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju | sr |
dc.rights | closedAccess | sr |
dc.title | Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju | sr |
dc.type | book | sr |
dc.rights.license | ARR | sr |
dc.citation.epage | 317 | |
dc.citation.spage | 1 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |