Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju
Само за регистроване кориснике
2011
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Fizička kultura savremenog doba je oblik kulture koji se prevashodno bavi
pokretom. Postoje tri osnovna pojmovna oblika fizičke kulture: fizičko vaspitanje,
sport i rekreacija. Zbog različitih ciljeva pojmovnih oblika oni nemaju
neku čvrstu vezu između sebe. U obrazovnom sistemu susreću se dva oblika:
fizičko vaspitanje i sport.
Imajući ovo u vidu, autori su smatrali da treba da naprave dve odvojene
monografije. Jednu koja će obuhvatiti sve ono što se odnosi na nastavu fizičkog
vaspitanja dece ometene u razvoju, i drugu koja će se odnositi na sport, izbor
sporta i način njegove realizacije kod osoba ometenih u razvoju. S’ tim u vezi
nastala je i ova prva monografija, Fizička kultura 1- fizičko vaspitanje dece ometene
u razvoju.
Ovaj tekst nam daje opis trenutnog stanja nastave fizičke kulture kod nas i
u svetu. Tekst je zasnovan na metodologiji koja se pokazala efikasnom u nastavi
fizičkog vaspitanja kod dece ometene u razvoju. Karakteristika ovog teksta
je što omogućava ...čitaocu da i sam istražuje i primenjuje određene strategije u
nastavi fizičke kulture.
Prvobitno je ovaj tekst bio namenjen studentima Fakulteta za specijalnu
edukaciju i rehabilitaciju, ali izbor sadržaja, obima, prikaza i tumačenja teksta
omogućava i studentima drugih fakulteta da ovu monografiju koriste kao literaturu
koja će im proširiti i sistematizovati znanja iz oblasti fizičkog vaspitanja
dece ometene u razvoju. Kada kažemo studenti drugih fakulteta, mislimo pre
svega na studente Fakulteta za fizičku kulturu, Učiteljskog fakulteta i Visoke
strukovne škole za vaspitače. Ovim ne isključujemo mogućnost da ova monografija
bude putokaz svim onim koji se već bave nastavom fizičkog vaspitanja,
odnosno vaspitno-obrazovnim radom. Format čitljivosti i detaljan opis metodologije
nastave fizičke kulture čine ovu monografiju cenjenim izvorom za sve
one koji se bave fizičkim vaspitanjem dece ometene u razvoju.Monografija sadrži šest poglavlja koja predstavljaju jedinstvenu celinu.
Trudili smo se da forma i sadržaj budu zanimljivi skoro svakom čitaocu. Smatramo,
da će brojne skice i crteži učiniti ovu monografiju još zanimljivijom.
Na posletku, monografija Fizička kultura 1 će ispuniti svoj cilj ukoliko svima
pruži preglednu i celovitu sliku fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju.
Auto
Извор:
2011, 1-317Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
Институција/група
rFASPERTY - BOOK AU - Eminović, Fadilj AU - Čanović, Dragana AU - Nikić, Radmila PY - 2011 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3968 AB - Fizička kultura savremenog doba je oblik kulture koji se prevashodno bavi pokretom. Postoje tri osnovna pojmovna oblika fizičke kulture: fizičko vaspitanje, sport i rekreacija. Zbog različitih ciljeva pojmovnih oblika oni nemaju neku čvrstu vezu između sebe. U obrazovnom sistemu susreću se dva oblika: fizičko vaspitanje i sport. Imajući ovo u vidu, autori su smatrali da treba da naprave dve odvojene monografije. Jednu koja će obuhvatiti sve ono što se odnosi na nastavu fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju, i drugu koja će se odnositi na sport, izbor sporta i način njegove realizacije kod osoba ometenih u razvoju. S’ tim u vezi nastala je i ova prva monografija, Fizička kultura 1- fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju. Ovaj tekst nam daje opis trenutnog stanja nastave fizičke kulture kod nas i u svetu. Tekst je zasnovan na metodologiji koja se pokazala efikasnom u nastavi fizičkog vaspitanja kod dece ometene u razvoju. Karakteristika ovog teksta je što omogućava čitaocu da i sam istražuje i primenjuje određene strategije u nastavi fizičke kulture. Prvobitno je ovaj tekst bio namenjen studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, ali izbor sadržaja, obima, prikaza i tumačenja teksta omogućava i studentima drugih fakulteta da ovu monografiju koriste kao literaturu koja će im proširiti i sistematizovati znanja iz oblasti fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Kada kažemo studenti drugih fakulteta, mislimo pre svega na studente Fakulteta za fizičku kulturu, Učiteljskog fakulteta i Visoke strukovne škole za vaspitače. Ovim ne isključujemo mogućnost da ova monografija bude putokaz svim onim koji se već bave nastavom fizičkog vaspitanja, odnosno vaspitno-obrazovnim radom. Format čitljivosti i detaljan opis metodologije nastave fizičke kulture čine ovu monografiju cenjenim izvorom za sve one koji se bave fizičkim vaspitanjem dece ometene u razvoju.Monografija sadrži šest poglavlja koja predstavljaju jedinstvenu celinu. Trudili smo se da forma i sadržaj budu zanimljivi skoro svakom čitaocu. Smatramo, da će brojne skice i crteži učiniti ovu monografiju još zanimljivijom. Na posletku, monografija Fizička kultura 1 će ispuniti svoj cilj ukoliko svima pruži preglednu i celovitu sliku fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Auto PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju T1 - Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju EP - 317 SP - 1 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968 ER -
@book{ author = "Eminović, Fadilj and Čanović, Dragana and Nikić, Radmila", year = "2011", abstract = "Fizička kultura savremenog doba je oblik kulture koji se prevashodno bavi pokretom. Postoje tri osnovna pojmovna oblika fizičke kulture: fizičko vaspitanje, sport i rekreacija. Zbog različitih ciljeva pojmovnih oblika oni nemaju neku čvrstu vezu između sebe. U obrazovnom sistemu susreću se dva oblika: fizičko vaspitanje i sport. Imajući ovo u vidu, autori su smatrali da treba da naprave dve odvojene monografije. Jednu koja će obuhvatiti sve ono što se odnosi na nastavu fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju, i drugu koja će se odnositi na sport, izbor sporta i način njegove realizacije kod osoba ometenih u razvoju. S’ tim u vezi nastala je i ova prva monografija, Fizička kultura 1- fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju. Ovaj tekst nam daje opis trenutnog stanja nastave fizičke kulture kod nas i u svetu. Tekst je zasnovan na metodologiji koja se pokazala efikasnom u nastavi fizičkog vaspitanja kod dece ometene u razvoju. Karakteristika ovog teksta je što omogućava čitaocu da i sam istražuje i primenjuje određene strategije u nastavi fizičke kulture. Prvobitno je ovaj tekst bio namenjen studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, ali izbor sadržaja, obima, prikaza i tumačenja teksta omogućava i studentima drugih fakulteta da ovu monografiju koriste kao literaturu koja će im proširiti i sistematizovati znanja iz oblasti fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Kada kažemo studenti drugih fakulteta, mislimo pre svega na studente Fakulteta za fizičku kulturu, Učiteljskog fakulteta i Visoke strukovne škole za vaspitače. Ovim ne isključujemo mogućnost da ova monografija bude putokaz svim onim koji se već bave nastavom fizičkog vaspitanja, odnosno vaspitno-obrazovnim radom. Format čitljivosti i detaljan opis metodologije nastave fizičke kulture čine ovu monografiju cenjenim izvorom za sve one koji se bave fizičkim vaspitanjem dece ometene u razvoju.Monografija sadrži šest poglavlja koja predstavljaju jedinstvenu celinu. Trudili smo se da forma i sadržaj budu zanimljivi skoro svakom čitaocu. Smatramo, da će brojne skice i crteži učiniti ovu monografiju još zanimljivijom. Na posletku, monografija Fizička kultura 1 će ispuniti svoj cilj ukoliko svima pruži preglednu i celovitu sliku fizičkog vaspitanja dece ometene u razvoju. Auto", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju", title = "Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju", pages = "317-1", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968" }
Eminović, F., Čanović, D.,& Nikić, R.. (2011). Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju. Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju., 1-317. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968
Eminović F, Čanović D, Nikić R. Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju. 2011;:1-317. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968 .
Eminović, Fadilj, Čanović, Dragana, Nikić, Radmila, "Fizička kultura 1 fizičko vaspitanje dece ometene u razvoju" (2011):1-317, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3968 .