Specijalna edukacija i rehabilitacija: Recent submissions
Prikaz rezultata 21-40 od 324
-
Socijalno poželjno odgovaranje i stavovi prema osobama s intelektualnom ometenošću kod studenata edukacije i rehabilitacije / Socially desirable responses and attitudes towards people with intellectual disabilities in education and rehabilitation students
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Objective indicators of quality of life in people with different visual status / Objektivni indikatori kvaliteta života kod osoba s različitim vidnim statusom
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Auditivna percepcija kod osoba s poremećajem iz spektra autizma - pregled istraživanja / Auditory perception in people with autism spectrum disorders
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Priprema osoba sa autizmom za scintigrafiju štitnjače / Preparation of people with autism for thyroid scintigraphy
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi prosvetnih radnika prema inkluziji. / Educators’ attitudes towards inclusive education
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi nastavnika prema zastupljenosti oblika vršnjačkog nasilja i specifičnim karakteristikama žrtava / Teachers’ attitudes towards the prevalence of bullying and the specific characteristics of victims
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Teachers’ responses to anxiety in students with autism spectrum disorder: Proposal of a predictive model / Odgovori nastavnika na anksioznost učenika s poremećajem iz spektra autizma: Predlog prediktivnog modela
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Effect of mentorship on regular teachers’ selfefficacy towards implementation of inclusive education at basic education level / Efekat mentorskog rada na samoefikasnost nastavnika redovnih škola u implementaciji inkluzivne edukacije na nivou osnovnog obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Stavovi sportskih trenera prema gluvoći kao indikator stvaranja inkluzivne klime / Attitudes of sports coaches toward deafness as an indicator of creating an inclusive climate
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
Spremnost odraslih osoba s intelektualnom ometenošću na zaposlenje / Employment readiness in adults with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Students’ attitudes toward ESP course at university level / Stavovi studenata prema nastavi engleskog jezika struke na fakultetima
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Uticaj adaptiranog programa fudbala na psihosocijalno ponašanje adolescenata sa Daunovim sindromom / The impact of adapted soccer program on psychosocial behavior in adolescents with Down syndrome
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Primena sistema virtualne realnosti u tretmanu motornih poremećaja kod dece sa cerebralnom paralizom / Implementation of virtual reality based treatment of motor disorders in children with cerebral palsy
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Kognitivni i jezički deficiti kod osoba sa Parkinsonovom bolešću / Cognitive and language deficits in persons with Parkinson’s disease
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021) -
School climate and adaptive characteristics of younger primary school students / Školska klima i adaptivne karakteristike učenika mlađih razreda osnovne škole
(Specijalna edukacija i rehabilitacija, 2021) -
Inclusion of students with autism spectrum disorder in the Jordanian regular classrooms: Teachers' perspectives / Inkluzija ucenika s poremećajem iz spektra autizma u redovna odeljenja u Jordanu: Perspektiva nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Senzorno procesiranje dece s poremećajem iz spektra autizma i tipičnog razvoja u odnosu na pol i uzrast / Sensory processing of children and students with autism spectrum disorder and typical development in relation to gender and age
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021) -
Fonološka svesnost, verbalna radna memorija i brzo automatsko imenovanje kao pokazatelji razvijenosti rečnika kod dece predškolskog uzrasta / Phonological awareness, verbal working memory and rapid automatic naming as indicators of vocabulary development in preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Use of social networks in emerging adults: The role of irrational beliefs / Korišćenje društvenih mreža među mladima: Uloga iracionalnih uverenja
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Fenomen znakovane muzike u kulturi Gluvih / The phenomenon of signed music in Deaf culture
(Univerzitet u Beogradu- Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2021)