Search
Now showing items 1-10 of 33
The efforts of a multidisciplinary approach in the rehabilitation institute for deaf children: a psychosocial intervention aimed at breaking the pattern of stalled productivity / MULTIDISCIPLINARNI PRISTUP U REHABILITACIJI GLUVE DECE: PSIHOSOCIJALNA INTERVENCIJA U CILJU POBOLJŠANJA PRODUKTIVNOSTI
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
The multidisciplinary approach for the treatment of hearing
impaired children presented the work group with several tasks: the
group had to integrate different competences and techniques, to share
common treatment goals, ...
Etički problemi u istraživanjima o deci / Ethical issues in research on children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Etičkim problemima istraživanja u kojima učestvuju deca posvećena
je relativno bogata literatura, kao i mnoštvo nacionalnih i profesionalnih
etičkih kodeksa. Široka tematizacija etičkih principa upravo je
podstaknuta ...
Karakteristike traheoezofagusnog glasa i govora laringektomisanih pacijenata posle primarne i sekundarne ugradnje vokalne proteze / Characteristics of tracheoesophageal voice and speech in laryngectomized patients after primary and secondary application of vocal prosthesis
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Totalna laringektomija predstavlja radikalni zahvat koji dovodi
do trajnog gubitka generatora i dela rezonatora glasa, larinksa u kom
se stvara osnovni laringealni ton. Jedna od metoda rehabilitacije glasa
i govora je ...
Pojam o sebi osoba sa intelektualnim teškoćama - implikacije za razvoj programa podrške / Self-concept of people with intellectual disabilities-implications for support program development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Pojam o sebi definiše se kao ukupnost opažaja, misli, osećanja,
ocena i predviđanja osobe o sebi kao iskustvenom objektu, kao učesniku
u interkaciji sa fizičkim i socijalnim okruženjem. Kao takav, predstavlja
konstrukt ...
Deca sa posebnim potrebama u obrazovanju u Republici Sloveniji od 2005. do 2011 / Children with special educational needs in Republic of Slovenia from 2005 to 2011
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Izmenjena teorija i praksa vaspitavanja i obrazovanja u Evropi,
kao i socijalni uslovi u Sloveniji, uticali su na veće prepoznavanje i
uključivanje grupe dece sa posebnim potrebama u obrazovanju u uobičajen
vaspitno-obrazovni ...
Social support of educational institutions for students with visual impairments and their families / Društvena podrška obrazovnih ustanova učenicima sa oštećenjem vida i njihovim porodicama
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012)
Educational institutions are an important part of the formal social support system. Students with visual impairments are in need of special social support to meet their educational needs and efficient functioning of the ...
Developmental abilities in children with mild visual impairment / Razvojne sposobnosti dece sa lakšim smetnjama vida
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012)
This paper presents the results of analyzing the relation between visual acuity and developmental abilities (perceptive functions, verbal and non-verbal abilities) in younger school children. The sample consists of 1165 ...
Comparison of acoustic voice characteristics in smoking and nonsmoking teachers / Poređenje akustičkih karakteristika glasa kod nastavnika pušača i nepušača
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012)
Voice of vocal professionals is exposed to great temptations, i.e. there is a high probability of voice alterations. Smoking, allergies and respiratory infections greatly affect the voice, which can change its acoustic ...
Sexuality of persons with autism: Approaches to sexuality education / Seksualnost osoba sa autizmom - pristupi seksualnoj edukaciji
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012)
Surveys conducted over the past two decades have resulted in a more complete understanding of the sexual behavior of persons with autism, but also the need to issue more attention. Although a large number of people with ...
Internalizing forms of problem behavior in school-age children with mild intellectual disability / Internalizovani oblici problematičnog ponašanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću školskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2012)
Mood disorders are very frequent affective symptoms often found in children with disabilities. Even the nonclinical depression or depressive mood in children are characterized by social withdrawal and decline in self-confidence, ...