Преглед Specijalna edukacija i rehabilitacija тема: "inclusive education"
Приказ резултата 1-8 од 8
-
Effect of mentorship on regular teachers’ selfefficacy towards implementation of inclusive education at basic education level / Efekat mentorskog rada na samoefikasnost nastavnika redovnih škola u implementaciji inkluzivne edukacije na nivou osnovnog obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
How special education and rehabilitation students perceive self-efficacy for working in inclusive schools / Opažanje samoefikasnosti studenata specijalne edukacije I rehabilitacije za rad u inkluzivnoj školi
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
Implementation of inclusive education: do parents really matter? / Implementacija inkluzivnog obrazovanja, da li su roditelji zaista bitni ?
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013) -
Inclusion of students with autism spectrum disorder in the Jordanian regular classrooms: Teachers' perspectives / Inkluzija ucenika s poremećajem iz spektra autizma u redovna odeljenja u Jordanu: Perspektiva nastavnika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2021) -
Management inclusive classroom / Upravljanje inkluzivnim razredom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Mišljenje vaspitača o koristima od inkluzije i načinima njenog ostvarivanja / Nursery school teachers attitude on the implementation and benefits of inclusion
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2013) -
Stavovi učenika tipičnog razvoja prema inkluzivnom obrazovanju u Republici Srpskoj / Attitudes of typically developing students toward inclusive education in the Republic of Srpska
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2022) -
What do special educators for visually impaired persons in Serbia think about inclusive education and how well are they informed? / Šta tiflolozi u Srbiji misle o inkluzivnom obrazovanju i koliko su o tome informisani?
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014)