Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Vizuelna pažnja i kognitivna fleksibilnost kao činioci veštine crtanja kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Interrelation of social environment and quality of adaptive social skills in adolescents with moderate intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Usvajanje veštine crtanja uslovljeno je nizom ličnih i sredinskih činilaca. Cilj
ovog istraživanja je da se utvrdi uticaj vizuelne pažnje i kognitivne fleksibilnosti na
veštinu crtanja kod dece sa lakom intelektualnom ...
Izraženost socijalnih, emocionalnih i bihejvioralnih problema u populaciji učenika sa intelektualnom ometenošću / Expression of social, emotional and behavioral problems in the population of students with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Dosadašnja istraživanja upućuju na to da su deca sa intelektualnom ometenošću
pod većim rizikom od pojave socijalnih, emocionalnih i bihejvioralnih problema
u odnosu na vršnjake tipičnog razvoja. U radu smo ispitali ...
Selekcija i odlaganje motoričkog odgovora kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Selection and delay of motor response in children with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Inhibitorna kontrola predstavlja mehanizam regulacije ponašanja koji igra
važnu ulogu u celokupnom razvoju deteta. Osnovni cilj ovog istraživanja jeste utvrđivanje
sličnosti i razlika između dece sa lakom intelektualnom ...
Razumevanje 'faux pas' kod dece i adolescenata sa lakom intelektualnom ometenošću / Faux pas understanding in children and adolescents with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Faux pas (socijalni gaf) se javlja kada neko kaže drugoj osobi nešto što je nezgrapno,
povređujuće ili uvredljivo, ne znajući, ili ne shvatajući, da to nije trebalo da
bude rečeno. Razumevanje ovih situacija se koristi ...
Radna sposobnost učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Work ability of students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Funkcionalna procena radne sposobnosti osoba sa intelektualnom ometenošću predstavlja specifičan
proces tokom kojeg se razmatraju potencijali i ograničenja osobe sa intelektualnom
ometenošću u kontekstu razvoja ...
Podrška defektologa autonomiji učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Special education teachers’ support to autonomy of students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Stil ponašanja defektologa u velikoj meri utiče na prisustvo autonomije u učeničkom
školskom radu. Proces učenja koji podstiče autonomiju učenika deluje podsticajno
na razvoj motivacije i na kvalitet učenja.
Ciljevi ...