Претраживање
Приказ резултата 1-7 од 7
Attitudes of Belgrade high school students about gender equality / Отношение старшеклассников Белграда к гендерному равенству
(Министерство науки и высшего образования Российской ФедерацииФедеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования "Забайкальский государственный университет"Региональный центр инклюзивного образования ЗабГУНАО "Медицинский университет Семей", 2022)
The paper presents the results of a survey on attitudes towards gender equality among students from 11 Belgrade high schools. The obtained findings were discussed in accordance with current knowledge, and served as a basis ...
Connections between developmental assets and academic failure of elementary school students in Belgrade / Связь между способностями к развитию и академической неуспевемосью учеников начальной школы
(Российский университет дружбы народовPeoples' Friendship University of Russia, 2022)
The paper presents the findings of a research study designed around the connections between developmental assets from the Developmental assets (DA) model and academic failure of elementary school students, conducted in ...
Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika / The relationship between sense of school belonging and positive developmental outcomes for students
(University of Belgrade - Teacher Education Faculty, 2022)
Osećaj pripadnosti školi najčešće se definiše kao mera u kojoj se učenici osećaju lično prihvaćenim, poštovanim, uključenim i podržanim od strane drugih aktera školskog okruženja. Tokom poslednje decenije intenzivirani su ...
Izrada i primena socijalnih priča u radu s mladim osobama s visokofunkcionalnim autizmom iz perspektive studenata / Creating and applying social stories in working with young people with high-functioning autism from the perspective of students
(Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina, 2022)
Apstrakt: Visokofunkcionalni autizam pripada grupi poremećaja iz spektra autizma i ne predstavlja zasebnu nozološku kategoriju u zvaničnim dijagnostičkim pri- ručnicima, mada se vrlo često koristi u stručnom žargonu i ...
Агресивно понашање код ученика с интелектуалном ометеношћу / Aggressive behaviour in students with intellectual disability
(Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, 2022)
Aгресивно понашање ученика с интелектуалном ометеношћу повезано je са бројним проблемима у школском и кућном окружењу. Неретко због присуства
ове форме понашања ученици имају смањен квалитет живота, ограничене могућности
за ...
Educational standards of achievement in lower primary education: class teachers’ opinions
(Institute for Educational Research, 2022)
The quality of education dictates the stability of social development and global economic competitiveness of a country. Namely, “the measure of success for any education and training system should be what people actually ...
Prevladavanje usamljenosti tokom pandemije u populaciji studenata specijalne edukacije i rehabilitacije / Coping with loneliness during the pandemic among special education students
(Peta međunarodna konferencija Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji, Zbornik sažetaka, 2022)
Mere zaštite od širenja pandemije COVID - 19 značajno su izmenile svakodnevnicu
studenata. Prilike za socijalnu interakciju sa vršnjacima i porodicom dramatično su
redukovane, a prolongirani period socijalne izolacije ...