Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-6 od 6
Edukacioni pristup čitanju slabovidih učenika / Educational approach to reading of students with low vision
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Procena brzine i drugih kvaliteta čitanja u uslovima slabovidosti
polazna je osnova u razvojnom planiranju edukacionih pristupa. Percepcija
teksta predstavlja najsloženije područje vizuelne efikasnosti
i izraz razvijenosti ...
Kvalitet života i životne navike kod odraslih osoba sa strabizmom / Quality of life and life habits in adults with Strabismus
(Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladihUniverzitet u Tuzli Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, 2018)
Strabizam je jedan od najčešćih vizuelnih poremećaja u ranom detinjstvu. Zbog svoje vidljivosti
i funkcionalnih smetnji do kojih dovodi, može negativno uticati na sliku koju osoba ima o sebi,
kao i na njen kvalitet života. ...
Hronična tuga kod roditelja dece sa smetnjama u razvoju / Chronic sorrow in parents of disabled children
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Hronična tuga se odnosi na jedinstvenu emocionalnu reakciju koja se javlja
kada je gubitak kontinuirano prisutan u životu neke osobe. Ovaj pojam se
najpre vezivao za gubitke koji se tiču zdravstvenog stanja drugih. ...
Vizuelna efikasnost slabovide dece u diferencijaciji i imenovanju boja / Visual efficiency of low vision children in differentiation and naming of the colors
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Opaianje boja je subjektivni doiivljaj koji nastaje kao pos/edica delovanja svetlosti
odredene talasne duiine na eu/o vida. Problemi u imenovanju boja u disproporciji sa diferencijacijom
boja, ukazuju na teskoce u verbalnom ...
Dvostruka izuzetnost: da li su ometenost i darovitost (ne)spojive? / Dual exceptionality: are disability and giftedness (in) Compatible
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Od objavljivanja Termanove longitudinalne studije do danas darovitost se sagledavala
na više načina: kao visoko izražena opšta intelektualna sposobnost; kao sposobnosti
koje se tiču specifičnih domena; ili kroz prizmu ...
Muskuloskeletni bol kao posledica radnih aktivnosti / Musculosceletal pain as consequence of working activities
(Udruženje zdravstvenih profesionalaca Srbije - UZPS,, 2019)
Muskuloskeletni bol je toliko često prisutan da se smatra normalnim elementom života i rada. Javlja se kao posledica repetitivnih naprezanja zbog intenzivnog radnog napora kao i zbog radom nastalih muskuloskeletnih poremećaja. ...