Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 20
Primena računara i interneta u nastavi i učenju na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / The use of computers and the internet in teaching and learning at the Faculty of Special Education and Rehabilitation
(Univerzitet u Nišu, Niš, 2020)
This paper presents the results of research on the use of computers and the Internet in teaching and learning at the Faculty of Special Education and Rehabilitation. The sample consisted of 198 students of different ...
Povezanost socijalne klime i preventivnog delovanja sa upotrebom alkohola i ilegalnih psihoaktivnih supstanci u studentskim domovima / Social climate and prevention strategies in student residence halls and their relation to alcohol and illegal psihoactive substance use
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Uvod: Studentske prilike stanovanja, koje odlikuju manje kontrolisani uslovi i specifična socijalna klima, mogu doprineti upotrebi alkohola i ilegalnih psihoaktivnih supstanci u ovoj populaciji.
Cilj: Cilj ovog istraživanja ...
Opažanja studenata o iskustvu onlajn nastave tokom pandemije Covid-19 / Students’ perceptions of the online teaching experience during the Covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Predmet ovog istraživanja su opažanja studenata o iskustvu onlajn na- stave tokom pandemije Covid-19, prema modelu istraživačke zajednice. Cilj istraživanja je da se utvrdi kakav je odnos studenata prema onlajn nastavi u ...
Odnos između brzine, tačnosti i razumevanja pročitanog kod učenika mlađeg školskog uzrasta / The relationship between speed, accuracy, and reading comprehension in students of younger school age
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Kako bi se izbegli rizici od pojave ozbiljnih problema u kasnijem školovanju kada se od učenika bude očekivalo da čitanje koriste kao sredstvo za
samostalno sticanje znanja, procena različitih aspekata čitanja i ...
Doživljaj akademskog stresa kod studenata specijalne edukacije i rehabilitacije tokom pandemije Kovid-19 / Perception of academic stress among special education and rehabilitation students during Covid-19 pandemic
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Aktuelna zdravstvena kriza značajno je izmenila procese nastave i učenja i bitno uticala na svakodnevno funkcionisanje studentske populacije. Brojna istraživanja ističu negativne efekte zatvaranja fakulteta i prelaska na ...
Stavovi studenata tiflologije i studenata drugih fakulteta prema osobama sa oštećenjem vida / Attitudes of special education and rehabilitation students and students of other faculties towards persons with visual impairment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
In this work we present the attitudes
toward persons with visual impairments among students of special education
and rehabilitation – visual impairment module, and among students of other study
programmes in Belgrade ...
Povezanost osećaja pripadnosti školi sa pozitivnim razvojnim ishodima učenika / The relationship between sense of school belonging and positive developmental outcomes for students
(University of Belgrade - Teacher Education Faculty, 2022)
Osećaj pripadnosti školi najčešće se definiše kao mera u kojoj se učenici osećaju lično prihvaćenim, poštovanim, uključenim i podržanim od strane drugih aktera školskog okruženja. Tokom poslednje decenije intenzivirani su ...
Razlike u razvojnim prednostima kod učenika sa i bez teškoća u socijalnom i emocionalnom razvoju / Developmental assets in students with and without social and Emotional difficulties
(Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u BeograduUniverzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2021)
Model razvojnih prednosti predstavlja jedan od vodećih pristupa nastalih u okviru
perspektive pozitivnog razvoja. Istraživački nalazi dosledno potvrđuju vezu između broja
razvojnih prednosti koje mladi ostvaruju i ...
Saradnja porodice i škole kao faktor podsticanja prosocijalnog i prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja učenika / The partnership between family and school as a factor of promotion of prosocial and prevention of problem behaviors in students
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021)
Uvod: O saradnji porodice i vaspitno-obrazovne ustanove može se govoriti uopšteno, ili pak konkretnije, s obzirom na to u kojoj meri saradnja porodice i škole može doprineti podsticanju prosocijalnog i prevenciji neprihvatljivih ...
Nivo nelagodnosti studenata specijalne edukacije i rehabilitacije u interakcijama s osobama s ometenošću / Level of discomfort of students of special education and rehabilitation in interactions with persons with disabilities
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020)
Discomfort in contacts with people with disabilities is central when it comes to negative attitudes towards them. The aim of this paper is to determine the level of discomfort in interactions with persons with disabilities ...