Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Školsko okruženje kao faktor jezičkog i socio-emocionalnog razvoja dece sa neverbalnim smetnjama u učenju
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
Koncept neverbalnih smetnji u učenju (u daljem tekstu NSU) uključuje izražene
deficite taktilne i vizuelne percepcije, kao i obavljanja složenih motoričkih zadataka, za
razliku od dobro razvijene auditivne percepcije i ...
Tranzicija učenika sa autizmom iz osnovne u srednju školu
(Društvo defektologa Srbije, 2021)
Učenici sa autizmom imaju specifične potrebe za podrškom u različitim fazama
i nivoima obrazovanja. Novo školsko okruženje i povećani obrazovni zahtevi
predstavljaju poseban izazov za osobe sa autizmom, naročito zbog ...
Značenje autizma – šta bi radni instruktori trebalo da znaju?
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)
U evropskim zemljama stepen zaposlenosti osoba sa autizmom retko prelazi
10%. Zaposlene osobe sa autizmom uglavnom nemaju pristup kompetitivnom obliku
zapošljavanja uz podršku, a njihove mesečne zarade su često niže od ...