Search
Now showing items 1-10 of 47
Somatopedska procena
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Eksternalizovani i internalizovani problemi ponašanja kod slabovide dece sa lakom intelektualnom ometenošću
(Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014)
Inkluzivno obrazovanje učenika sa motoričkim poremećajima u srednjim školama
(Beograd: Društvo defektologa Srbije, 2013)
Kriminalitet osoba sa Aspergerovim sindromom
(Beograd: Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2010)
Protokol za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju u rehabilitaciju, 2015)
Публикација је проистекла из рада на пројекту Креирање протокола за процену едукативних
потенцијала деце са сметњама у развоју као критеријума за израду индивидуалних образовних
програма, број 179025 (2011-2014), чију ...
Komunikativne veštine osoba sa intelektualnom ometenošću / Communicative skills in persons with intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013)
Ograničenja i teškoće u razvoju komunikativnih sposobnosti, kao i
mogućnosti funkcionalne primene stečenih znanja, predstavljaju jednu od osnovnih
krakteristika saznajnog i socijalnog razvoja osoba sa intelektualnom ...
Uloga samoregulacije i samoefikasnosti u usvajanju životnih navika kod osoba sa intelektualnom ometenošću
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2012)
Radna sposobnost učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Work ability of students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2015)
Funkcionalna procena radne sposobnosti osoba sa intelektualnom ometenošću predstavlja specifičan
proces tokom kojeg se razmatraju potencijali i ograničenja osobe sa intelektualnom
ometenošću u kontekstu razvoja ...
Uticaj vokalnog tretmana na kvalitet glasa kod pacijenata sa lažnom mutacijom / Influence of vocal treatment on voice quality in patients with puberphonia
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013)
Lažna mutacija obuhvata poremećaje glasa karakteristične za dečake u
pubertetskom dobu. Njihov glas ostaje u visokoj intonaciji, sa dečjim ili
evnuhovskim karakteristikama. Ova mutacija nije uslovljena hormonskim
poremećajima, ...
Povezanost socijalnog okruženja i kvaliteta socijalnih adaptivnih veština adolescenata sa umerenom intelektualnom ometenošću
(Beograd: Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)