Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-5 od 5
Pseudopojmovi i vizuelna konstrukcija u geometriji kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću / Geometric pseudo terms and visual construction in children with intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Pri procesu usvajanja pojmova pažnju treba obratiti na važna obeležja,
nevažno treba apstrahovati, a relevantne karakteristike objašnjavati na konkretnim
primerima. Ukoliko ne dođe do aktivnog upoznavanja pojma, ...
Stavovi prema socijalnoj participaciji osoba sa intelektualnom ometenošču / Attitudes toward social participation of persons with intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Stavovi predstavljaju sistem procene, osećanja ili tendencije prema određenoj
osobi ili pojavi. Oni mogu biti pozitivni ili negativni, što zavise od
mnogo različitih faktora kao što su: nivo obrazovanja, socijalni i ...
Razumevanje bajke na osnovu upotrebe znakovnog jezika i verbalne i pisane produkcije / Fairytales understanding based on sign language and verbal and written production
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Gubitak sluha na dečjem uzrastu remeti uredan razvoj čitavog niza funkcija,
pre svega govor i mišljenje. Nerazvijene lingvističke sposobnosti gluvu
i nagluvu decu onemogućavaju da uvide apstraktne odnose koje ...
Faktori radnog mesta kao determinanta povratka na posao osoba sa stečenim invaliditetom / Workplace factors as determinant of return to work for persons with acquired disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Procenjuje se da u svetu ima 386 miliona osoba sa invaliditetom u radno
sposobnom životnom dobu (MOR, 2002). Zato vlade mnogih zemalja donose
zakone i sprovode programe za povećanje mogućnosti zapošljavanja ovih
osoba, ...
Stavovi nastavnika srednjih stručnih škola prema inkluziji učenika sa lakom intelektualnom ometenošću / Attitudes of teachers of secondary vocational schools towards students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Stav je mentalna spremnost stečena individualnim iskustvom, koja vrši
direktivni ili dinamički uticaj na reagovanje pojedinaca na objekte i situacije
sa kojima dolazi u dodir. Na formiranje stavova utiče: kultura primarne ...