Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 37
Achievements of students with mild intellectual disability on combined trial test / Postignuća učenika s lakom intelektualnom ometenošću na probnom kombinovanom testu
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
A combined trial test represents a prelude into the process of taking the final exam at the end of the eighth grade. For students with mild intellectual disability this process is adapted according to their capabilities. ...
The characteristics of internet addiction adolescents and their families / Ličnost adol escenata s problemom zavisnosti od interneta i karakteristike njihovih porodica
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za psihologiju, Beograd, 2015)
The goal of the study was to identify specific personality characteristics of adolescents who have a problem with 'internet addiction', as well as the characteristics of their parents' personalities and of thefunctioning ...
Specifičnosti komunikacijskih profila roditelja i dece sa austičkim spektrom poremećaja / Characteristics of communication profiles of children with, autistic spectrum disorder and their parents
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Ovaj rad predstavlja osvrt na dosadašnja istraživanja komunikacijskih
i afektivnih specifičnosti u dijadama dece sa autističkim
spektrom poremećaja i njihovih roditelja. Rad ima za cilj da utvrdi
postoje li specifični ...
Motivi terorirstičkog delovanja / Motives of terrorist acts
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Terorizam predstavlja relativno nov fenomen, pa su i podaci o terorističkim motivima i psihološkom profilu terorista prilično oskudni i ograničeni. U teoriji egzistira veliki broj kvantitativnih analiza kolektivnog nasilja, ...
Uticaj formiranih uverenja o karakteristikama autizma dece neurotipičnog razvoja na prihvatanje vršnjaka sa autizmom / Influence of children's formed beliefs about characheristic of autism on acceptance of peers with autism spectrum disorder
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Cilj ovog istraživanja jeste utvrđivanje uticaja formiranih uverenja o autizmu koja imaju učenici četvrtog, odnosno sedmog razreda osnovne škole na prihvatanje vršnjaka sa autizmom. Uverenje šta je autizam je formirano na ...
Karakteristike funkcionisanja porodica zavisnika koji su na programu supstitucione terapije metadonom / Assessment of family functioning functioning in families of patients on methadone maintenance treatment
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Bolesti zavisnosti su mulifaktorijalne etiopatogeneze. U faktore rizika za oboljevanje spadaju i individualni i socijalni činioci. Socijalni činioci se smatraju veoma značajnim, posebno u početnoj fazi uzimanja supstance. ...
Kvalitet života dece sa cerebralnom paralizom prema vlastitoj proceni i proceni roditelja / The quality of life in children with cerebral palsy according to their personal and parents report
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Ovo istraživanje je imalo za cilj utvrditi uticaj uzrasta, pola i socio-ekonomskog statusa porodice na kvalitet života u vezi sa zdravljem dece sa cerebralnom paralizom, prema vlastitoj proceni dece i proceni jednog od ...
The changes in relation of auditory and visual input acitivity between hemispheres analized in cartographic EEG in a child with hyperactivity syndrome / Promene pri preusmeravanju auditivne i vizuelne informacije između hemisvera analizirane kartografskim EEG - om kod deteta sa sindromom hiperaktivnosti
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
The paper discusses the changes in relations of visual and auditory inputs between the hemispheres in a child with hyperactive syndrome and its effects which may lead to better attention engagement in auditory and visual ...
Fonološka svesnost dece sa razvojnom disfazijom i dece tipičnog jezičkog razvoja / Phonological awareness of children with developmental dysphasia and children with typical language development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015)
Fonološka svesnost je sposobnost fonološke obrade reči. Deca sa razvojnom disfazijom ispoljavaju smetnje u razvoju ove kompetencije značajne za razvoj drugih jezičkih sposobnosti. Cilj ovog rada je da se ispita fonološka ...
Developmental abilities and achievements in Serbian language and mathematics / Razvojne sposobnosti i postignuća u oblastima srpskog jezika i matematike
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
The main aim of this research is to determine the relation between abilities which are considered to be prerequisites for acquiring academic knowledge and skills and achievements in the fields of Serbian language and ...