Search
Now showing items 1-7 of 7
Rane matematičke veštine kod dece s teškoćama u mentalnom razvoju / Early mathematical skills in children With difficulties In mental development
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Rane matematičke veštine predstavljaju osnovu za kasniji razvoj matematičkih
sposobnosti koje su važne za svakodnevni kvalitetniji život osoba s
teškoćama u mentalnom razvoju. Cilj rada je da uporedi kvalitet ranih ...
Nekoliko porodica sa slepom bebom koje liče jedna na drugu / Several families with a blind baby that resemble each other
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Cilj ovog rada je da ukaže na sličnosti u sadržajima prikupljenim tokom
individualnog savetovanja roditelja pet slepih beba. Kvalitativna analiza je
obavljena na osnovu audiosnimaka i pisanih materijala.
Roditelji su ...
Evaluacija programa podrške za mlade očeve / Evaluation young fathers support programs
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Predmet istraživanja: U skladu sa dosadašnjom teorijom i praksom prevencije
poremećaja ponašanja, primena programa podrške maloletnim
majkama pre/posle porođaja nalazi svoje mesto. Sa druge strane, izveštava
se o ...
Roditelji i porodica deteta sa ometenošću kao faktor uspešnosti rane intervencije / Parents And families of children With disability As A factor of Successful early intervention
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Predmet istraživanja: Rad daje pregled savremenih studija o psihosocijalnom
funkcionisanju roditelja i porodice dece sa ometenošću tokom rane faze
adaptacije na ovu okolnost. U radu je dat predlog strategija, zasnovanih ...
Podsticanje socijalne kompetentnosti dece bez roditeljskog staranja / Encouraging social competence of children without parental care
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
U ovom preglednom radu razmatran je kvalitet socijalne podrške i zaštite
dece bez roditeljskog staranja u kontekstu mogućnosti razvijanja njihove
socijalne kompetentnosti. Polazeći od pretpostavke da kvalitetna ...
Efektivnost samoedukacije roditelja u redukciji eksternalizovanih problema kod dece predškolskog uzrasta
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Edukacija roditelja smatra se najefektivnijom intervencijom u prevenciji
i redukovanju eksternalizovanih problema dece predškolskog uzrasta.
Edukacija roditelja obično ima formu treninga koji je zasnovan na teoriji
socijalnog ...
Situation Analysis of Early Intervention in Republic of Serbia
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Early Childhood Intervention (ECI) services help ensure fulfilment of
internationally mandated rights, strengthen inclusive societies, and support
children and families. This situation analysis, jointly supported by the ...