Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 369
Motor learning and exercise adaptations for athletes with intellectual disabilities
(Taylor and Francis Inc., 2014)
Persons with intellectual impairments often have problems in motor learning and in developing motor patterns of movement. The basis of motor learning, as with any other form of learning, lies in cognitive processes, because ...
Auditivno pamćenje i matematičke veštine kod dece mlađeg školskog uzrasta / Auditory memory and mathematical skills in younger school-aged children
(2019)
Математичке вештине се дефинишу као сложен систем повезаних способности и вештина неопходних за адекватан академски успех и учешће у социјалном окружењу.
Поред других фактора, капацитет индивидуе за упамћивање и аутоматско ...
Characteristics of understanding problem situations in children with visual disorders / Особенности понимания проблемных ситуаций детьми с нарушениями зрения
(Российская Академия образования, трудовой коллектив редакции, 2011)
A study was conducted to find out characteristics of the theory of mind in children with visual disorders. The subjects were 100 children aged 7 to 12, 42 of which had visual disorders. Blind children aged 7 to 8 showed ...
Uvod u opštu psihologiju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2015)
Kada je pre otprilike sto trideset godina psihologija tek nastala, njeno
polje interesovanja bilo je prilično usko i daleko od svakodnevnih i važnih ljudskih
problema, a njene mogućnosti da čoveku pomogne u upoznavanju ...
Cerebralna paraliza - praksičke i kognitivne funkcije
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Petnaest godina nakon pojave prvog izdanja monografije „Cerebralna
paraliza - praksičke i kognitivne funkcije”, pred Vama je i drugo
izdanje ove monografije. Dva osnovna razloga su nas motivisala da
se pojavi drugo ...
Stavovi prema osobama oštećenog sluha i faktori koji ih određuju
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Od samih početaka civilizacije čovek se bavi pitanjima ljudskog
identiteta i mestom pojedinca u društvu. Doživljaj čovekove sopstve-
nosti i samo društvo modeluje i usmerava često kroz moć da mu odredi
neko mesto u ...
Afaziologija, treće dopunjeno izdanje
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
S obzirom na stalni napredak u istraživanju afazija i srodnih poremećaja,
bilo je nužno da se treće izdanje Afaziologije dopuni novim sadržajima. Takođe,
i ovog puta je posvećena pažnja bližem određivanju pojedinih ...
Razvojna procena i tretman dece predškolskog uzrasta (praktikum)
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2011)
Tekst, koji je pred čitaocima, namenjen je, pre svega, studentima
Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Smera za Somato-
pediju, ali i studentima ostalih visokih škola i fakulteta, koji pri-
premaju ...
Faktori koji utiču na roditelje dece sa poremećajem iz spektra autizma prilikom odabira tretmana
(2019)
Након уочавања првих симптома и постављања дијагнозе поремећаја из спектра аутизма (у даљем тексту ПСА), родитељи доносе одлуку о третману за своје дете, како би обезбедили квалитетнији живот детету и породици. Приликом ...
Skrining poremećaja komunikacije
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010)
Ideja za ovu monografiju nastala je tokom mog jednomesečnog boravka
na Univerzitetu u Oksfordu, 2005. godine. Moje interesovanje za oblast pervazivnih
poremećaja razvoja uslovilo je potrebu da se ozbiljnije pozabavim
procenom ...