Pretraživanje
Prikaz rezultata 1-10 od 2402
Semantičko procesiranje u ranoj fazi demencije / Semantic processing in early stage of dementia
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021)
Uvod: Teškoće u pronalaženju reči su dominantan simptom rane faze demen- cije. Veći deo istraživačkog korpusa leksičko-semantičkih deficita kod osoba sa demencijom bio je usmeren ka istraživanju teškoća u evociranju leksičkih ...
Dvojezičnost gluve i nagluve dece predškolskog uzrasta - od teorije do prakse
(U: Z.Opačić, G.Zeljić, A.Petrović, S.Polić (Ur.) Knjiga rezimea ''Programske (re)forme u obrazovanju i vaspitanju- izazovi i perspektive"., 2019)
Bazične egzekutivne funkcije i fonološka produktivnost kod dece sa lakom intelektualnom ometenošću
(Tematski zbornik, 2016)
Odnos osoba sa intelektualnom ometenošću prema identitetu intelektualne ometenosti i moguća uloga stručnjaka u njegovom održanju / Attitude of people with intellectual disabilities towards the identity of intellectual disability and possible role of experts in its maintaining
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009)
Cilj: ovaj rad istražuje odnos koji osobe sa intelektualnom ometenošću
(IO) imaju prema identitetu intelektualne ometenosti i ulogu stručnjaka u
prihvatanju i održavanju njihovog identiteta.
Metod: Istraživanjem je ...
Prevencija rizičnih ponašanja kroz procese organizovanja zajednice: prikaz Centra podrške za mlade
(Društvo defektologa Srbije, 2021)
Uvažavajući osnovne postulate i pretpostavke efektivnosti preventivne strategije
procesa organizovanja zajednice, u Beogradu je, početkom 2020. godine, od strane
CEPORA – Centra za pozitivan razvoj dece i omladine, ...
Faktori razvoja auditivnog kapaciteta kod kohlearno implantirane dece / Factors cobntributing to auditory capacity of cochlerar implanted children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Značajan pomak auditivnih i ukupnih komunikacijskih sposobnosti
gluve i nagluve dece desio se zahvaljujući: 1) primeni programa rane in-
tervencije (Early Hearing Detection and Intervention programs), 2) inova-
tivnim ...
Bad news bring you down, no matter how high your trait EI
(Book of abstracts, 2017)
Procena kognitivno-pragmatskog funkcionisanja kao prilog dijagnostikovanju Aspergerovog sindroma u adultnom periodu / Assessment of cognitivepragmatic functioning as a contribution to diagnosing asperger syndrome in adulthood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Aspergerov sindrom karakterišu kvalitativna oštećenja komunikacije i re-
cipročnih socijalnih interakcija i oskudni, repetitivni i stereotipni ob-
lici ponašanja, interesovanja i aktivnosti. Iako se dijagnoza ...