Pregled tema: "deaf and hard of hearing children"
Prikaz rezultata 21-34 od 34
-
Relationship between academic achievement and creativity of deaf and hard of hearing students / Povezanost školskog uspeha i kreativnosti kod gluvih i nagluvih učenika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
Samohendikepiranje kod gluvih i nagluvih i mogućnosti za prevazilaženje prokrastinacije kod gluve i nagluve dece / Self-handicapping behavior of the deaf And hard of hearing and posibilities For overcoming procrastination with deaf And hard of hearing children
(Društvo defektologa Srbije, Univerzitet u Beogradu-Fakultet za specijalnu edukaciju I rehabilitaciju, 2013) -
Some writing characteristics of deaf and hard of hearing elementary school children / Karakteristike pisanja kod gluve i nagluve dece u osnovnoj školi
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2011) -
Specificities of abstract notions in the vocabulary of deaf and hard of hearing children of elementary school age / Specifičnosti apstraktnih pojmova u rečniku gluve i nagluve dece osnovnoškolskog uzrasta
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2014) -
Specifičnost odgovaranja na pitanja i postavljanje pitanja kod gluve i nagluve dece u govornom, pisanom i znakovnom izrazu / Specifics of asking and responding to questions with deaf and hard of hearing children in spoken, written and sign langauge expression
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008) -
System support for families of children with disabilities with emphasis on families of deaf children
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2016) -
Upotreba znakovnog jezika u Edukaciji gluve i nagluve dece Osnovnoškolskog uzrasta / The use of sign language in the education of deaf And hard of hearing primary school children
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2020) -
Usvajanje znakovnog jezika kod gluve i nagluve dece predškolskog uzrasta / Adoption of the sign language with deaf and hard of hearing preschool children
(Institut za srpsku kulturu Priština, Leposavić, 2020) -
Uticaj habilitacije na početni nivo govornog razvoja gluve i nagluve dece / The impact of habilitation on early speech development achievement in deaf and hard of hearing children
(Zbornik rezimea - 10. Međunarodni naučni skup „Specijalna edukacija i rehabilitacija danas“, Beograd, Srbija, 25–26. 10.2019., 2019)