erasmus + projekta “en-abilities – autonomous english language learning aimed at people with different abilities“.

Link to this page

erasmus + projekta “en-abilities – autonomous english language learning aimed at people with different abilities“.

Authors

Publications

Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću

Glumbić, Nenad; Brojčin, Branislav; Đorđević, Mirjana

(Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2018)

TY  - CONF
AU  - Glumbić, Nenad
AU  - Brojčin, Branislav
AU  - Đorđević, Mirjana
PY  - 2018
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2952
AB  - Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje
engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna
akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do
februara 2020. godine.
Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su:
Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin
(Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju),
kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim
dizajnom.
Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog
dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom
obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću.
Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni
koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima,
kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih
smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena
unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja
programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće
faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena
nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja
njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama
sa ometenošću.
PB  - Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
C3  - Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“
T1  - Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću
EP  - 39
SP  - 38
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952
ER  - 
@conference{
author = "Glumbić, Nenad and Brojčin, Branislav and Đorđević, Mirjana",
year = "2018",
abstract = "Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje
engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna
akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do
februara 2020. godine.
Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su:
Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin
(Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju),
kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim
dizajnom.
Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog
dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom
obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću.
Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni
koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima,
kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih
smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena
unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja
programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće
faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena
nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja
njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama
sa ometenošću.",
publisher = "Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu",
journal = "Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“",
title = "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću",
pages = "39-38",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952"
}
Glumbić, N., Brojčin, B.,& Đorđević, M.. (2018). Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“
Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu., 38-39.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952
Glumbić N, Brojčin B, Đorđević M. Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“. 2018;:38-39.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .
Glumbić, Nenad, Brojčin, Branislav, Đorđević, Mirjana, "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću" in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ (2018):38-39,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .