Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću
Конференцијски прилог (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje
engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna
akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do
februara 2020. godine.
Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su:
Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin
(Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju),
kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim
dizajnom.
Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog
dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom
obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću.
Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni
koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima,
kao i povezivanje sa resursima i izrada same pla...tforme. Izrađivanje tehničkih
smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena
unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja
programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće
faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena
nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja
njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama
sa ometenošću.
Кључне речи:
Erasmus / učenje / virtuelno okruženjeИзвор:
Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“, 2018, 38-39Издавач:
- Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu
Финансирање / пројекти:
- erasmus + projekta “en-abilities – autonomous english language learning aimed at people with different abilities“.
Напомена:
- I međunarodna naučno-stručna konferencija Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji
Институција/група
rFASPERTY - CONF AU - Glumbić, Nenad AU - Brojčin, Branislav AU - Đorđević, Mirjana PY - 2018 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2952 AB - Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do februara 2020. godine. Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su: Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin (Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju), kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću. Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima, kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama sa ometenošću. PB - Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu C3 - Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ T1 - Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću EP - 39 SP - 38 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 ER -
@conference{ author = "Glumbić, Nenad and Brojčin, Branislav and Đorđević, Mirjana", year = "2018", abstract = "Cilj ovog rada je predstavljanje projekta “Kreiranje virtuelnog okruženja za učenje engleskog jezika namenjenog osobama sa ometenošću, ERASMUS+, Ključna akcija 2” čija je realizacija započela u septembru 2017. godine i trajaće do februara 2020. godine. Koordinator projekta je Univerzitet u Burgosu (Španija), a ostali partneri su: Univerzitet Aveira (Portugal), Univerzitet Galati (Rumunija), Univerzitet Dablin (Irska), Univerzitet u Beogradu (Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju), kao i specijalizovane agencije koje se bave programiranjem i univerzalnim dizajnom. Krajnji rezultat projekta biće platforma, bazirana na principima univerzalnog dizajnaza, za samostalno učenje engleskog jezika u formalnom i neformalnom obrazovanju za odrasle osobe sa ometenošću. Projekat će se relaizovati kroz tri faze. U okviru prve faze definišu se osnovni koncepti rada, a zatim se vrši njihovo prilagođavanje postojećim kontekstima, kao i povezivanje sa resursima i izrada same platforme. Izrađivanje tehničkih smernica o univerzalnom dizajnu realizovaće se u okviru druge faze koja je namenjena unapređenju znanja programera i IKT kompanija u oblasti prilagođavanja programa i platformi osobama sa smetnjama u razvoju. U okviru treće faze izrađivaće se pedagoška uputstva za učenje engleskog jezika, namenjena nastavnicima i terapeutima koji rade sa osobama sa ometenošću u cilju unapređenja njihovih znanja u oblasti prilagođavanja kurseva engleksog jezika osobama sa ometenošću.", publisher = "Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu", journal = "Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“", title = "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću", pages = "39-38", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952" }
Glumbić, N., Brojčin, B.,& Đorđević, M.. (2018). Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu., 38-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952
Glumbić N, Brojčin B, Đorđević M. Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću. in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“. 2018;:38-39. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .
Glumbić, Nenad, Brojčin, Branislav, Đorđević, Mirjana, "Platforma za učenje engleskog jezika namenjena odraslim osobama sa ometenošću" in Zbornik sažetaka I međunarodne naučno-stručne konferencije 'Multidisciplinarni pristupi u edukaciji i rehabilitaciji“ (2018):38-39, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2952 .