Приказ основних података о документу

Efekti primene PECS metoda u radu sa osobama sa smetnjama u razvoju

dc.creatorStanimirov, Ksenija
dc.creatorĐorđević, Mirjana
dc.date.accessioned2021-06-09T14:11:46Z
dc.date.available2021-06-09T14:11:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/954
dc.description.abstractThe PECS protocol involves communication through picture exchange. It takes place in six stages and is primarily designed for persons with autistic spectrum disorder. However, over time, PECS method also found its application in in the population of multiply disabled visually impaired persons. This article presents the results of 11 papers in which the research focus has been the evaluation of the effects of the PECS method in a population of persons with autistic spectrum disorder (six surveys) and/or multiply disabled visually impaired persons (five surveys). For the literature review Service of Serbian Library Consortium for coordinated acquisition - KOBSON and Google Scholar Advanced Search was/has been used.en
dc.description.abstractPECS protokol podrazumeva komunikaciju putem razmene slika. Odvija se kroz šest faza i prvenstveno je namenjen osobama sa poremećajem autističkog spektra. Međutim, tokom vremena, PECS metod je svoju primenu našao i u populaciji osoba koje su višestruko ometene i vizuelno oštećene. U članku je dat prikaz rezultata 11 radova u čijem istraživačkom fokusu je bilo evaluiranje efekata PECS metoda u populaciji osoba sa poremećajem autističkog spektra (šest istraživanja) i/ili višestruko ometenih vizuelno oštećenih osoba (pet istraživanja). Pri pregledu literature korišćen je servis Konzorcijuma biblioteka Srbije za objedinjenu nabavku - KOBSON, kao i Google Scholar Advanced Search.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179017/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectautismen
dc.subjectaugmentative and alternative communicationen
dc.subjectvisual impairmenten
dc.subjectmultiple disabilitiesen
dc.subjectautizamsr
dc.subjectaugmentativna i alternativna komunikacijasr
dc.subjectoštećenje vidasr
dc.subjectvišestruka ometenostsr
dc.titleThe effects of usage of PECS method in working with persons with developmental disabilitiesen
dc.titleEfekti primene PECS metoda u radu sa osobama sa smetnjama u razvojusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage92
dc.citation.issue2
dc.citation.other22(2): 79-92
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage79
dc.citation.volume22
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/820/951.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_954
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу