rFASPER - Репозиторијум Факултета за специјалну едукацију и рехабилитацију
Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
  •   rFASPER
  • rFASPER
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Math games

Matematičke igre

Thumbnail
2015
883.pdf (621.0Kb)
Аутори
Karić, Jasmina
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
'Let my playing be my learning, and my learning be my playing' says Dutch sociologist and historian Johan Huizinga in his book Homo Ludens ('Man the Player'). He introduced the concept of 'game theory', which defines the conceptual space in which the game takes place, where the game is seen as a primary and necessary (though not sufficient) condition for the genesis of civilization. Why? Inevitably, man is accomplished through play and work. While the work is being associated with the responsibilities and accountability, the game is a product of free-thinking and leisure. The concept of the game is identified with the action which is voluntary, independent from existential needs, in order to reach pleasure similar to that experienced in the process of creation through outwitting the opponent.
'Let my playing be my learning, and my learning be my playing', kaže u svom delu Homo Ludens holandski sociolog i istoričar Johan Huizinga i uvodi pojam teorije igre, kojim definiše konceptualni prostor u kome se igra odvija, gde se igra vidi kao primarni i neophodan (mada ne i dovoljan) uslov za genezu civilizacije. Zašto? Neminovno, čovek se ostvaruje kroz igru i rad. Dok rad asocira na obaveze i odgovornosti, igra je produkt slobodnog razmišljanja i razonode. Pojam igre se poistovećuje sa radnjom koju obavljamo dobrovoljno, nezavisno od egzistencijalnih potreba, sa ciljem da se kroz nadmudrivanje protivnika ostvari zadovoljstvo slično onom koje se doživ1java u procesu stvaranja.
Кључне речи:
game / mathematics / satisfaction / igra / matematika / zadovoljstvo
Извор:
Beogradska defektološka škola, 2015, 21, 3, 81-89
Издавач:
  • Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd

ISSN: 0354-8759

[ Google Scholar ]
Handle
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886
URI
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/886
Колекције
  • Radovi istraživača / Researcher's publications
  • Beogradska defektološka škola
Институција/група
rFASPER
TY  - JOUR
AU  - Karić, Jasmina
PY  - 2015
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/886
AB  - 'Let my playing be my learning, and my learning be my playing' says Dutch sociologist and historian Johan Huizinga in his book Homo Ludens ('Man the Player'). He introduced the concept of 'game theory', which defines the conceptual space in which the game takes place, where the game is seen as a primary and necessary (though not sufficient) condition for the genesis of civilization. Why? Inevitably, man is accomplished through play and work. While the work is being associated with the responsibilities and accountability, the game is a product of free-thinking and leisure. The concept of the game is identified with the action which is voluntary, independent from existential needs, in order to reach pleasure similar to that experienced in the process of creation through outwitting the opponent.
AB  - 'Let my playing be my learning, and my learning be my playing', kaže u svom delu Homo Ludens holandski sociolog i istoričar Johan Huizinga i uvodi pojam teorije igre, kojim definiše konceptualni prostor u kome se igra odvija, gde se igra vidi kao primarni i neophodan (mada ne i dovoljan) uslov za genezu civilizacije. Zašto? Neminovno, čovek se ostvaruje kroz igru i rad. Dok rad asocira na obaveze i odgovornosti, igra je produkt slobodnog razmišljanja i razonode. Pojam igre se poistovećuje sa radnjom koju obavljamo dobrovoljno, nezavisno od egzistencijalnih potreba, sa ciljem da se kroz nadmudrivanje protivnika ostvari zadovoljstvo slično onom koje se doživ1java u procesu stvaranja.
PB  - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
T2  - Beogradska defektološka škola
T1  - Math games
T1  - Matematičke igre
EP  - 89
IS  - 3
SP  - 81
VL  - 21
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886
ER  - 
@article{
author = "Karić, Jasmina",
year = "2015",
abstract = "'Let my playing be my learning, and my learning be my playing' says Dutch sociologist and historian Johan Huizinga in his book Homo Ludens ('Man the Player'). He introduced the concept of 'game theory', which defines the conceptual space in which the game takes place, where the game is seen as a primary and necessary (though not sufficient) condition for the genesis of civilization. Why? Inevitably, man is accomplished through play and work. While the work is being associated with the responsibilities and accountability, the game is a product of free-thinking and leisure. The concept of the game is identified with the action which is voluntary, independent from existential needs, in order to reach pleasure similar to that experienced in the process of creation through outwitting the opponent., 'Let my playing be my learning, and my learning be my playing', kaže u svom delu Homo Ludens holandski sociolog i istoričar Johan Huizinga i uvodi pojam teorije igre, kojim definiše konceptualni prostor u kome se igra odvija, gde se igra vidi kao primarni i neophodan (mada ne i dovoljan) uslov za genezu civilizacije. Zašto? Neminovno, čovek se ostvaruje kroz igru i rad. Dok rad asocira na obaveze i odgovornosti, igra je produkt slobodnog razmišljanja i razonode. Pojam igre se poistovećuje sa radnjom koju obavljamo dobrovoljno, nezavisno od egzistencijalnih potreba, sa ciljem da se kroz nadmudrivanje protivnika ostvari zadovoljstvo slično onom koje se doživ1java u procesu stvaranja.",
publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd",
journal = "Beogradska defektološka škola",
title = "Math games, Matematičke igre",
pages = "89-81",
number = "3",
volume = "21",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886"
}
Karić, J.. (2015). Math games. in Beogradska defektološka škola
Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd., 21(3), 81-89.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886
Karić J. Math games. in Beogradska defektološka škola. 2015;21(3):81-89.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886 .
Karić, Jasmina, "Math games" in Beogradska defektološka škola, 21, no. 3 (2015):81-89,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_886 .

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумГрупеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму rFASPER | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB