Приказ основних података о документу

Vrste metoda u učenju - revijalni prikaz teorije Džeroma Brunera

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T14:01:55Z
dc.date.available2021-06-09T14:01:55Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/801
dc.description.abstractThe problem of the research is based on the theoretical explanations of the significance of the theory of Jerome Bruner for the education and learning. We point out the basic aspects of learning throw the acquisition of concepts and selections the strategies and factors important for learning important for special education and rehabilitation same as for pedagogy and teaching in general. The theory of development is treated throw the frame of understanding the nature of developmental disabilities same as intellectual disabilities. The basic postulates of constructivism theory are observed throw the relation with acquisition of knowledge, abilities and habits, important for education processes. Final conclusion is based on the critical opinion of the authors of the study about the significance of this theory in understanding the nature of education and learning.en
dc.description.abstractU radu su prikazana razmatranja teorijske koncepcije Džeroma Brunera sa aspekta značaja primene ove teorije u nastavi i učenju. Ukazano je na osnovne aspekte definisanja učenja kroz sticanje znanja i izbor strategija i faktora učenja važnih sa aspekta specijalne edukacije i rehabilitacije kao i pedagogije i nastave uopšte. Takođe je razmatrana teorija razvoja bitna za razumevanje problema ometenosti razvoja i intelektualne ometenosti, a osnovni teorijski postulati konstruktivizma posmatrani su u relaciji sa formiranjem znanja, veština i navika kao bitnih pokazatelja obrazovanja. Finalna razmatranja bazirana su na kritičkom prilazu ovoj teoriji i sagledavanju njenog doprinosa razumevanju nastave i učenja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.publisherDruštvo defektologa Srbije
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectStructuralismen
dc.subjectBruneren
dc.subjecteducationen
dc.subjectlearningen
dc.subjectmethodsen
dc.subjectStrukturalizamsr
dc.subjectBrunersr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectučenjesr
dc.subjectmetodesr
dc.titleTypes of teaching methods: The review of the theory of Jerome Bruneren
dc.titleVrste metoda u učenju - revijalni prikaz teorije Džeroma Brunerasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage724
dc.citation.issue3
dc.citation.other(3): 715-724
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage715
dc.citation.volume20
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/687/798.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_801
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу