Приказ основних података о документу
The development of English for specific purposes syllabus for first year students of special education and rehabilitation
Kreiranje plana i programa nastave engleskog kao jezika struke za studente prve godine specijalne edukacije i rehabilitacije
dc.creator | Ivančević-Otanjac, Maja | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T14:00:29Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T14:00:29Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.issn | 1452-7367 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/778 | |
dc.description.abstract | This paper describes the development of the appropriate English for Specific Purposes (ESP) syllabus and course book for first year students of Special Education and Rehabilitation at the University of Belgrade. The syllabus was designed with regard to the students' needs, their former knowledge of general English, and the available learning conditions. It focuses on professional vocabulary relevant to all 6 different departments of Special Education and Rehabilitation at the University of Belgrade. The grammar practiced corresponds to the B1 level as defined by the Common European Framework of Reference for Languages, since the entry level of most Special Education first year students is between A2 and B1. The developed syllabus fulfils the main aims of this ESP course - it repeats and practices appropriate general English structures, and familiarizes the students with key professional vocabulary they will need in further education. | en |
dc.description.abstract | Rad prikazuje kreiranje odgovarajućeg silabusa i udžbenika za izvođenje nastave iz engleskog jezika kao jezika struke na prvoj godini osnovnih akademskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu. U izradi udžbenika vodilo se računa o potrebama studenata, njihovom prethodnom znanju opšteg engleskog jezika, i postojećim uslovima za učenje. Baziran je na stručnom vokabularu iz naučnih oblasti koje se izučavaju na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Gramatička vežbanja odgovaraju srednjem nivou opšteg engleskog jezika (B1 prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za učenje, nastavu i evaluaciju jezika), obzirom da je većina studenata prve godine između početnog i srednjeg nivoa znanja (A2-B1). Predviđen program zadovoljava osnovne ciljeve nastave jezika struke - obnavlja i provežbava odgovarajuće jezičke strukture opšteg engleskog jezika, i upoznaje studente sa stručnim vokabularom koji će im biti potreban u daljem školovanju. | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Specijalna edukacija i rehabilitacija | |
dc.subject | ESP | en |
dc.subject | needs analysis | en |
dc.subject | special education and rehabilitation | en |
dc.subject | syllabus | en |
dc.subject | engleski kao jezik struke | sr |
dc.subject | analiza potreba | sr |
dc.subject | specijalna edukacija i rehabilitacija | sr |
dc.subject | silabus | sr |
dc.title | The development of English for specific purposes syllabus for first year students of special education and rehabilitation | en |
dc.title | Kreiranje plana i programa nastave engleskog kao jezika struke za studente prve godine specijalne edukacije i rehabilitacije | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 116 | |
dc.citation.issue | 1 | |
dc.citation.other | 13(1): 107-116 | |
dc.citation.rank | M51 | |
dc.citation.spage | 107 | |
dc.citation.volume | 13 | |
dc.identifier.doi | 10.5937/specedreh13-5902 | |
dc.identifier.fulltext | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/666/775.pdf | |
dc.type.version | publishedVersion |