Приказ основних података о документу

Kreiranje plana i programa nastave engleskog kao jezika struke za studente prve godine specijalne edukacije i rehabilitacije

dc.creatorIvančević-Otanjac, Maja
dc.date.accessioned2021-06-09T14:00:29Z
dc.date.available2021-06-09T14:00:29Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/778
dc.description.abstractThis paper describes the development of the appropriate English for Specific Purposes (ESP) syllabus and course book for first year students of Special Education and Rehabilitation at the University of Belgrade. The syllabus was designed with regard to the students' needs, their former knowledge of general English, and the available learning conditions. It focuses on professional vocabulary relevant to all 6 different departments of Special Education and Rehabilitation at the University of Belgrade. The grammar practiced corresponds to the B1 level as defined by the Common European Framework of Reference for Languages, since the entry level of most Special Education first year students is between A2 and B1. The developed syllabus fulfils the main aims of this ESP course - it repeats and practices appropriate general English structures, and familiarizes the students with key professional vocabulary they will need in further education.en
dc.description.abstractRad prikazuje kreiranje odgovarajućeg silabusa i udžbenika za izvođenje nastave iz engleskog jezika kao jezika struke na prvoj godini osnovnih akademskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju Univerziteta u Beogradu. U izradi udžbenika vodilo se računa o potrebama studenata, njihovom prethodnom znanju opšteg engleskog jezika, i postojećim uslovima za učenje. Baziran je na stručnom vokabularu iz naučnih oblasti koje se izučavaju na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. Gramatička vežbanja odgovaraju srednjem nivou opšteg engleskog jezika (B1 prema Zajedničkom evropskom referentnom okviru za učenje, nastavu i evaluaciju jezika), obzirom da je većina studenata prve godine između početnog i srednjeg nivoa znanja (A2-B1). Predviđen program zadovoljava osnovne ciljeve nastave jezika struke - obnavlja i provežbava odgovarajuće jezičke strukture opšteg engleskog jezika, i upoznaje studente sa stručnim vokabularom koji će im biti potreban u daljem školovanju.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectESPen
dc.subjectneeds analysisen
dc.subjectspecial education and rehabilitationen
dc.subjectsyllabusen
dc.subjectengleski kao jezik strukesr
dc.subjectanaliza potrebasr
dc.subjectspecijalna edukacija i rehabilitacijasr
dc.subjectsilabussr
dc.titleThe development of English for specific purposes syllabus for first year students of special education and rehabilitationen
dc.titleKreiranje plana i programa nastave engleskog kao jezika struke za studente prve godine specijalne edukacije i rehabilitacijesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage116
dc.citation.issue1
dc.citation.other13(1): 107-116
dc.citation.rankM51
dc.citation.spage107
dc.citation.volume13
dc.identifier.doi10.5937/specedreh13-5902
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/666/775.pdf
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу