Directions of communication in education
Smerovi komunikacije u obrazovnom sistemu
Апстракт
Communication and cooperation between school staff members, as well as between the school and the individuals and institutions in its local and wider social environment, is essential for the successful functioning of the educational institution. Communication can be seen as a prerequisite for the existence and functioning of any social group and institution, as a medium to exercise group activities, and as a result of the successful group and institutional work as well. The aim of this study is to present the existing communication in the educational system in our country, with examples of communication in some European countries with a well-built education policy. .
Za uspešno funkcionisanje školske institucije neophodna je komunikacija i saradnja između članova školskog kolektiva i između škole i pojedinaca i institucija u njenom lokalnom i širem društvenom okruženju. Komunikacija se može posmatrati kao preduslov postojanja i funkcionisanja bilo koje društvene grupe i institucije, kao medij putem kojeg se ostvaruju grupne aktivnosti, ali i kao rezultat uspešnog grupnog i institucionalnog delovanja. Cilj rada je prikaz postojeće komunikacije u obrazovnom sistemu kod nas,sa primerima komunikacije u nekim evropskim zemljama, sa razvijenom obrazovnom politikom. .
Кључне речи:
communication / parent / school / education / komunikacija / roditelj / škola / vaspitanje i obrazovanjeИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2013, 3, 505-514Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
- Društvo defektologa Srbije
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Karić, Jasmina PY - 2013 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/734 AB - Communication and cooperation between school staff members, as well as between the school and the individuals and institutions in its local and wider social environment, is essential for the successful functioning of the educational institution. Communication can be seen as a prerequisite for the existence and functioning of any social group and institution, as a medium to exercise group activities, and as a result of the successful group and institutional work as well. The aim of this study is to present the existing communication in the educational system in our country, with examples of communication in some European countries with a well-built education policy. . AB - Za uspešno funkcionisanje školske institucije neophodna je komunikacija i saradnja između članova školskog kolektiva i između škole i pojedinaca i institucija u njenom lokalnom i širem društvenom okruženju. Komunikacija se može posmatrati kao preduslov postojanja i funkcionisanja bilo koje društvene grupe i institucije, kao medij putem kojeg se ostvaruju grupne aktivnosti, ali i kao rezultat uspešnog grupnog i institucionalnog delovanja. Cilj rada je prikaz postojeće komunikacije u obrazovnom sistemu kod nas,sa primerima komunikacije u nekim evropskim zemljama, sa razvijenom obrazovnom politikom. . PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd PB - Društvo defektologa Srbije T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Directions of communication in education T1 - Smerovi komunikacije u obrazovnom sistemu EP - 514 IS - 3 SP - 505 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_734 ER -
@article{ author = "Karić, Jasmina", year = "2013", abstract = "Communication and cooperation between school staff members, as well as between the school and the individuals and institutions in its local and wider social environment, is essential for the successful functioning of the educational institution. Communication can be seen as a prerequisite for the existence and functioning of any social group and institution, as a medium to exercise group activities, and as a result of the successful group and institutional work as well. The aim of this study is to present the existing communication in the educational system in our country, with examples of communication in some European countries with a well-built education policy. ., Za uspešno funkcionisanje školske institucije neophodna je komunikacija i saradnja između članova školskog kolektiva i između škole i pojedinaca i institucija u njenom lokalnom i širem društvenom okruženju. Komunikacija se može posmatrati kao preduslov postojanja i funkcionisanja bilo koje društvene grupe i institucije, kao medij putem kojeg se ostvaruju grupne aktivnosti, ali i kao rezultat uspešnog grupnog i institucionalnog delovanja. Cilj rada je prikaz postojeće komunikacije u obrazovnom sistemu kod nas,sa primerima komunikacije u nekim evropskim zemljama, sa razvijenom obrazovnom politikom. .", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Directions of communication in education, Smerovi komunikacije u obrazovnom sistemu", pages = "514-505", number = "3", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_734" }
Karić, J.. (2013). Directions of communication in education. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(3), 505-514. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_734
Karić J. Directions of communication in education. in Beogradska defektološka škola. 2013;(3):505-514. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_734 .
Karić, Jasmina, "Directions of communication in education" in Beogradska defektološka škola, no. 3 (2013):505-514, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_734 .