Приказ основних података о документу

Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:52:51Z
dc.date.available2021-06-09T13:52:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/662
dc.description.abstractThe problem of this research project is based on the theoretical explanations of the significance of the problem of practical definitions future empirical strategies and conception of special education and rehabilitation. The paper also discuses the trend of analyses concepts of different authors for the research problem. This type of descriptive studies are illustrated in comparation of the defined problem, implemented instruments, tested sample of the research project and in comparation of the key findings and final conclusion remarks.en
dc.description.abstractUvodni stavovi autora istraživanja baziraju se na teorijskom razmatranju značaja ispitanog problema za praktično definisanje pravaca buduće empirijske koncepcije specijalne edukacije i rehabilitacije kao i analize trenda kretanja interesovanja različitih autora za ispitivani problem. Deskriptivne studije ovog tipa prikazane su u odnosu na definisani problem, primenjeni instrumentarijum procene istraživačkog problema, uzorak na kome je istraživanje izvedeno kao i u odnosu na ključne rezultate i finalne pravce zaključnih razmatranja. PR Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 179025: Kreiranje protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.publisherDruštvo defektologa
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectmild intellectual disabilitiesen
dc.subjectcognitionen
dc.subjectbehavioren
dc.subjectlaka intelektualna ometenostsr
dc.subjectkognicijasr
dc.subjectponašanjesr
dc.subjecttretmansr
dc.titleIntellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environmenten
dc.titleIntelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredinesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage264
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 255-264
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage255
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/584/659.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу