Приказ основних података о документу
Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment
Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine
dc.creator | Maćešić-Petrović, Dragana | |
dc.creator | Kovačević, Jasmina | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:52:51Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:52:51Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.issn | 0354-8759 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/662 | |
dc.description.abstract | The problem of this research project is based on the theoretical explanations of the significance of the problem of practical definitions future empirical strategies and conception of special education and rehabilitation. The paper also discuses the trend of analyses concepts of different authors for the research problem. This type of descriptive studies are illustrated in comparation of the defined problem, implemented instruments, tested sample of the research project and in comparation of the key findings and final conclusion remarks. | en |
dc.description.abstract | Uvodni stavovi autora istraživanja baziraju se na teorijskom razmatranju značaja ispitanog problema za praktično definisanje pravaca buduće empirijske koncepcije specijalne edukacije i rehabilitacije kao i analize trenda kretanja interesovanja različitih autora za ispitivani problem. Deskriptivne studije ovog tipa prikazane su u odnosu na definisani problem, primenjeni instrumentarijum procene istraživačkog problema, uzorak na kome je istraživanje izvedeno kao i u odnosu na ključne rezultate i finalne pravce zaključnih razmatranja. PR Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 179025: Kreiranje protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa. | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.publisher | Društvo defektologa | |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179025/RS// | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Beogradska defektološka škola | |
dc.subject | mild intellectual disabilities | en |
dc.subject | cognition | en |
dc.subject | behavior | en |
dc.subject | laka intelektualna ometenost | sr |
dc.subject | kognicija | sr |
dc.subject | ponašanje | sr |
dc.subject | tretman | sr |
dc.title | Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment | en |
dc.title | Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 264 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.other | (2): 255-264 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 255 | |
dc.identifier.fulltext | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/584/659.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662 | |
dc.type.version | publishedVersion |