Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment
Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine
Апстракт
The problem of this research project is based on the theoretical explanations of the significance of the problem of practical definitions future empirical strategies and conception of special education and rehabilitation. The paper also discuses the trend of analyses concepts of different authors for the research problem. This type of descriptive studies are illustrated in comparation of the defined problem, implemented instruments, tested sample of the research project and in comparation of the key findings and final conclusion remarks.
Uvodni stavovi autora istraživanja baziraju se na teorijskom razmatranju značaja ispitanog problema za praktično definisanje pravaca buduće empirijske koncepcije specijalne edukacije i rehabilitacije kao i analize trenda kretanja interesovanja različitih autora za ispitivani problem. Deskriptivne studije ovog tipa prikazane su u odnosu na definisani problem, primenjeni instrumentarijum procene istraživačkog problema, uzorak na kome je istraživanje izvedeno kao i u odnosu na ključne rezultate i finalne pravce zaključnih razmatranja. PR Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 179025: Kreiranje protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa.
Кључне речи:
mild intellectual disabilities / cognition / behavior / laka intelektualna ometenost / kognicija / ponašanje / tretmanИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2012, 2, 255-264Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
- Društvo defektologa
Финансирање / пројекти:
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Maćešić-Petrović, Dragana AU - Kovačević, Jasmina PY - 2012 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/662 AB - The problem of this research project is based on the theoretical explanations of the significance of the problem of practical definitions future empirical strategies and conception of special education and rehabilitation. The paper also discuses the trend of analyses concepts of different authors for the research problem. This type of descriptive studies are illustrated in comparation of the defined problem, implemented instruments, tested sample of the research project and in comparation of the key findings and final conclusion remarks. AB - Uvodni stavovi autora istraživanja baziraju se na teorijskom razmatranju značaja ispitanog problema za praktično definisanje pravaca buduće empirijske koncepcije specijalne edukacije i rehabilitacije kao i analize trenda kretanja interesovanja različitih autora za ispitivani problem. Deskriptivne studije ovog tipa prikazane su u odnosu na definisani problem, primenjeni instrumentarijum procene istraživačkog problema, uzorak na kome je istraživanje izvedeno kao i u odnosu na ključne rezultate i finalne pravce zaključnih razmatranja. PR Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 179025: Kreiranje protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa. PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd PB - Društvo defektologa T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment T1 - Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine EP - 264 IS - 2 SP - 255 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662 ER -
@article{ author = "Maćešić-Petrović, Dragana and Kovačević, Jasmina", year = "2012", abstract = "The problem of this research project is based on the theoretical explanations of the significance of the problem of practical definitions future empirical strategies and conception of special education and rehabilitation. The paper also discuses the trend of analyses concepts of different authors for the research problem. This type of descriptive studies are illustrated in comparation of the defined problem, implemented instruments, tested sample of the research project and in comparation of the key findings and final conclusion remarks., Uvodni stavovi autora istraživanja baziraju se na teorijskom razmatranju značaja ispitanog problema za praktično definisanje pravaca buduće empirijske koncepcije specijalne edukacije i rehabilitacije kao i analize trenda kretanja interesovanja različitih autora za ispitivani problem. Deskriptivne studije ovog tipa prikazane su u odnosu na definisani problem, primenjeni instrumentarijum procene istraživačkog problema, uzorak na kome je istraživanje izvedeno kao i u odnosu na ključne rezultate i finalne pravce zaključnih razmatranja. PR Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 179025: Kreiranje protokola za procenu edukativnih potencijala dece sa smetnjama u razvoju kao kriterijuma za izradu individualnih obrazovnih programa.", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment, Intelektualna ometenost - komparativna analiza i sinteza novijih istraživačkih postupaka - iskustva iz naše sredine", pages = "264-255", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662" }
Maćešić-Petrović, D.,& Kovačević, J.. (2012). Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 255-264. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662
Maćešić-Petrović D, Kovačević J. Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment. in Beogradska defektološka škola. 2012;(2):255-264. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662 .
Maćešić-Petrović, Dragana, Kovačević, Jasmina, "Intellectual disabilities: Comparative analysis and synthesis of new research procedures: Empirical experiences from our environment" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2012):255-264, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_662 .