Приказ основних података о документу

Taksonomija u vrednovanju rezultata nastave prirode i društva za decu oštećenog sluha

dc.creatorKarić, Jasmina
dc.creatorRadovanović, Vesna
dc.date.accessioned2021-06-09T13:13:57Z
dc.date.available2021-06-09T13:13:57Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/61
dc.description.abstractThere is no doubt that the evaluation of pupils’ success in certain subjects is important from the stand of improving tuition - the only doubt is about means of evaluating that success. Introduction and implementation of taxonomy in evaluating success of hearing impaired children is very important to avoid one-sidedness of reviews, and especially to avoid formalism in tuition.en
dc.description.abstractNe postoji nedoumica da je procena uspeha učenika u pojedinim nastavnim predmetima bitna sa aspekta unapređenja nastave. Sporan je samo način procene tog uspeha. Uvođenje i primena taksonomije u vrednovanju uspeha učenika oštećenog sluha je veoma bitna kako bi se izbegla jednostranost provere, a naročito formalizam u nastavi.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjecttaxonomyen
dc.subjectevaluationen
dc.subjectnature and societyen
dc.subjecthearing impaired childrenen
dc.subjecttaksonomijasr
dc.subjectocenjivanjesr
dc.subjectpriroda i društvosr
dc.subjectdeca oštećenog sluhasr
dc.titleScience and society taxonomy evaluation with hearing impaired childrenen
dc.titleTaksonomija u vrednovanju rezultata nastave prirode i društva za decu oštećenog sluhasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage31
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 25-31
dc.citation.spage25
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_61
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу