Приказ основних података о документу

Medijske (bez)vrednosti u tranzicionom vremenu - esej o duhu sadašnjosti

dc.creatorJugović, Aleksandar
dc.date.accessioned2021-06-09T13:46:06Z
dc.date.available2021-06-09T13:46:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.issn0354-401X
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/557
dc.description.abstractMedia values of the transition society are manifestation of deeper economic, political, cultural and social processes. Part of the media use market and its relative freedom of using sensationalism, tuning the lowest tastes, demagogic-populist slogans, staged reality constructions and vocabulary of fear. In the transition capitalism for many medias key values are commonplace, primitivism, cheap demagogy, irresponsibility and nonintimacy that goes up to a 'sale of human sorrow'. Tabloidization of the media in transitional societies is an indicator of democratic development.en
dc.description.abstractMedijske vrednosti tranzicionog društva su pojavni sloj dubljih ekonomskih, političkih, kulturoloških i društvenih procesa. Deo medija koristi tržište i njegovu relativnu slobodu služeći se senzacionalizmom, ugađanjem najnižim ukusima, demagoško-populističkim parolama, montiranim konstrukcijama stvarnosti i rečnikom straha. U tranzicionom kapitalizmu vodilje mnogim medijskim kućama su banalnost, primitivizam, jeftina demagogija, neodgovornost i deintimizacija koja ide čak i do 'rasprodaje ljudske tuge'. Tabloidizacija medija je u tranzicionom društvu indikator demokratskog razvoja.sr
dc.publisherIzdavačko preduzeće "Socijalna misao", Beograd
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47011/RS//
dc.rightsopenAccess
dc.sourceSocijalna misao
dc.subjectmediaen
dc.subjecttransitionen
dc.subjectvaluesen
dc.subjectsocietyen
dc.subjectmedijisr
dc.subjecttranzicijasr
dc.subjectvrednostisr
dc.subjectdruštvosr
dc.titleMedia (non)values in the transition time: Essay about the spirit of the presenten
dc.titleMedijske (bez)vrednosti u tranzicionom vremenu - esej o duhu sadašnjostisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage183
dc.citation.issue1
dc.citation.other19(1): 173-183
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage173
dc.citation.volume19
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/499/554.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_557
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу