Приказ основних података о документу

dc.creatorZarić, Tamara
dc.date.accessioned2023-08-02T08:12:59Z
dc.date.available2023-08-02T08:12:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5259
dc.description.abstractНаставна средства имају улогу да активирају ученике, олакшају схватање и разумевање нових садржаја чиме уједно и рационализују и побољшавају наставни процес. Прилагођавање наставног материјала, фактора средине али и примена различитих форми рада у раду са децом са оштећењем вида, само су једни од предуслова за успешну реализацију наставног процеса. Притом, специфичности наставних средстава у раду са ученицима са оштећењем вида проистичу пре свега из њихових визуелних, али и развојних способности. Наставна средстава која су прилагођена и користе се у образовању деце са оштећењем вида називају се тифлодидактичка средства. Циљ рада је био да се, на основу прегледа доступне литературе, прикаже на који начин се врши прилагођавање наставног материјала и срединских чинилаца у раду са ученицима са оштећењем вида. Сходно томе, поред основних карактеристика деце са оштећењем вида, у раду су приказана и објашњена тифлодидактичка средства као наставна средства за слепе и слабовиде.sr
dc.description.abstractTeaching aids have the role of activating students, facilitating the comprehension and understanding of new content, thus rationalizing and improving the teaching process. The specifics of teaching aids in working with visually impaired students stem from their visual and developmental abilities. Typhlodidactic tools represent a group of teaching tools used in the education of visually impaired children. Adaptation of teaching materials, environmental factors, but also the application of different forms of work in working with children with visual impairment, are only one of the prerequisites for the successful implementation of the teaching process. The aim of the work was to show, based on the review of the available literature, how the teaching material and environmental factors are adapted in the work with visually impaired people. Consequently, in addition to the basic characteristics of visually impaired children, typhlodidactic tools, as well as teaching tools for the blind and visually impaired, are presented and explained in the paper.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectнаставна средстваsr
dc.subjectученици са оштећењем видаsr
dc.subjectдидактичка средстваsr
dc.subjectобразовни медијиsr
dc.subjectteaching aidssr
dc.subjectstudents with visual impairmentssr
dc.subjectdidactic aidssr
dc.subjecteducational mediasr
dc.titlePrilagođavanje nastavnog materijala i sredinskih činilaca za učenike sa oštećenjem vidasr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage33
dc.citation.spage4
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5259
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу