Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.creatorPopović, Marija
dc.date.accessioned2023-08-02T07:20:59Z
dc.date.available2023-08-02T07:20:59Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5208
dc.description.abstractМнога деца са интелектуалном ометеношћу имају великих потешкоћа у овладавању вештином читањa. Тешкоће у усвајању ове вештине отежавају како школско, тако и свакодневно функционисање ове деце. Циљ рада јесте да се прикажу истраживања у чијем фокусу је била вештина читања код деце са ИО. Увид у доступну литературу извршен је претраживањем електронских база података као и извора у штампаној форми. Резултати истраживања указују на постојање стабилног напретка у читању са узрастом, посебно забележеним у периоду од нижих ка вишим разредима основне школе. Не постоји сагласност у вези са приступом који би био најефикаснији када су у питању деца с ИО. Стога би будућим истраживањима додатно требало испитати ефикасност ових различитих приступа како би се омогућио одговарајући избор приступа за децу различитих нивоа ИО. С обзиром на добијене резултате, неопходно је остварити сарадњу са стручњацима и применити низ наставних стратегија за унапређење вештина читања код деце са ИО.sr
dc.description.abstractMany children with intellectual disabilities have great difficulty in mastering the skill of reading. Difficulties in acquiring this skill make it difficult for these children to function both at school and on a daily basis. The aim of the paper is to present researches whose focus was the reading skill of children with ID. Insight into the available literature was carried out by searching electronic databases as well as sources in printed form. The results of the research indicate the existence of a stable progress in reading with age, especially recorded in the period from lower to higher grades of elementary school. There is no consensus regarding the approach that would be most effective when it comes to children with ID. Therefore, future research should further examine the effectiveness of these different approaches in order to allow appropriate selection of approaches for children of different levels of ID. Considering the obtained results, it is necessary to cooperate with experts and apply a number of teaching strategies to improve reading skills in children with ID.sr
dc.language.isosrsr
dc.rightsclosedAccesssr
dc.subjectинтелектуална ометеностsr
dc.subjectчитањеsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectintellectual disabilitysr
dc.subjectreadingsr
dc.subjectstudentssr
dc.titleČitanje kod učenika s intelektualnom ometenošćusr
dc.typemasterThesissr
dc.rights.licenseARRsr
dc.citation.epage15
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5208
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu