Tranzicija kao komponenta rane intervencije
Samo za registrovane korisnike
2022
Master/Magistarski rad (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Сврха овог рада је да прикаже процесе транзиције у раној интервенцији, како су се родитељи снашли у процесу ране интервенције, каква им је била сарадња са стручњацима, да ли су постојале неке препреке, ниво укључености стручњака који се баве раном интервенцијом у транзициону праксу, и на који начин стручњаци посматрају транзиционе процесе.
11 научних радова теоријске и истраживачке природе чини узорак овог рада.
Након свеобухватне анализе литературе дошли смо да закључка да не постоји успешна комуникација између родитеља и пружаоца транзиционих пракси. Породице повољнијег материјалног статуса су имала више шанси да примене транзиционе праксе у односу на породице нижег материјалног статуса. Стручњаци транзицију посматрају као формалност и папирологију.
The top of this paper is to show the process of transition in early intervention, how parents found themselves in the process of early intervention, what cooperation they had with professional services, whether there were professional practices and levels of practice, traditional practice and level of obstacles. how experts view transition processes. 11 scientific papers of theoretical and research nature are a sample of this paper.
After a comprehensive analysis of the literature, we came to the conclusion that there is no successful communication between parents and providers of transition practices. Families of more favorable material status were more likely to adopt transitional practices compared to families of lower material status. Experts view the transition as a formality and paperwork.
Ključne reči:
транзција у раној интервенцији / транзициони процеси / родитељи и рана интервенција / породице деце са сметњама у развоју / транзиција у школу / transition in early intervention / transition processes / parents and early intervention / families of children with disabilities / transition in schoolIzvor:
2022, 2-55Kolekcije
Institucija/grupa
rFASPERTY - THES AU - Kamanj Valentik, Alenka PY - 2022 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5191 AB - Сврха овог рада је да прикаже процесе транзиције у раној интервенцији, како су се родитељи снашли у процесу ране интервенције, каква им је била сарадња са стручњацима, да ли су постојале неке препреке, ниво укључености стручњака који се баве раном интервенцијом у транзициону праксу, и на који начин стручњаци посматрају транзиционе процесе. 11 научних радова теоријске и истраживачке природе чини узорак овог рада. Након свеобухватне анализе литературе дошли смо да закључка да не постоји успешна комуникација између родитеља и пружаоца транзиционих пракси. Породице повољнијег материјалног статуса су имала више шанси да примене транзиционе праксе у односу на породице нижег материјалног статуса. Стручњаци транзицију посматрају као формалност и папирологију. AB - The top of this paper is to show the process of transition in early intervention, how parents found themselves in the process of early intervention, what cooperation they had with professional services, whether there were professional practices and levels of practice, traditional practice and level of obstacles. how experts view transition processes. 11 scientific papers of theoretical and research nature are a sample of this paper. After a comprehensive analysis of the literature, we came to the conclusion that there is no successful communication between parents and providers of transition practices. Families of more favorable material status were more likely to adopt transitional practices compared to families of lower material status. Experts view the transition as a formality and paperwork. T1 - Tranzicija kao komponenta rane intervencije EP - 55 SP - 2 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191 ER -
@mastersthesis{ author = "Kamanj Valentik, Alenka", year = "2022", abstract = "Сврха овог рада је да прикаже процесе транзиције у раној интервенцији, како су се родитељи снашли у процесу ране интервенције, каква им је била сарадња са стручњацима, да ли су постојале неке препреке, ниво укључености стручњака који се баве раном интервенцијом у транзициону праксу, и на који начин стручњаци посматрају транзиционе процесе. 11 научних радова теоријске и истраживачке природе чини узорак овог рада. Након свеобухватне анализе литературе дошли смо да закључка да не постоји успешна комуникација између родитеља и пружаоца транзиционих пракси. Породице повољнијег материјалног статуса су имала више шанси да примене транзиционе праксе у односу на породице нижег материјалног статуса. Стручњаци транзицију посматрају као формалност и папирологију., The top of this paper is to show the process of transition in early intervention, how parents found themselves in the process of early intervention, what cooperation they had with professional services, whether there were professional practices and levels of practice, traditional practice and level of obstacles. how experts view transition processes. 11 scientific papers of theoretical and research nature are a sample of this paper. After a comprehensive analysis of the literature, we came to the conclusion that there is no successful communication between parents and providers of transition practices. Families of more favorable material status were more likely to adopt transitional practices compared to families of lower material status. Experts view the transition as a formality and paperwork.", title = "Tranzicija kao komponenta rane intervencije", pages = "55-2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191" }
Kamanj Valentik, A.. (2022). Tranzicija kao komponenta rane intervencije. , 2-55. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191
Kamanj Valentik A. Tranzicija kao komponenta rane intervencije. 2022;:2-55. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191 .
Kamanj Valentik, Alenka, "Tranzicija kao komponenta rane intervencije" (2022):2-55, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_5191 .